Кой е по-известен от Мис България, по-търсен от рок звезда и бие по телевизионна популярност у нас и премиера Борисов, и дори Доналд Тръмп?
Ще го наречем със събирателен образ - българската Chef звезда.
Той е майстор в кухнята, умее да говори пред камера, умее да се кара на некадърните готвачи и най-вече умее да продава собственото си лице.
Едва ли сте пропуснали да забележите, че напоследък така наречените Chef готвачи са истински звезди на телевизионния небосклон. Те участват в риалити пердавания, преливат от една рекламна кампания в друга, имат собствени шоута, но малцина знаят къде на практика могат да опитат техни ястия или гурме изкушения.
Излишно е да споменаваме имената на двете популярни звезди Манчев и Шишков, които не спират да се изявават от едно шоу в друго, от една рекламна кампания в друга. Те са от най-харизматичните, не спорим. Но явно повлечени от манията, голяма част от рекламодателите започнаха да се озъртат за други кулинарни звезди, които да направят "лице на кампания".
Ето, че по бензиностанциите вече се дегустират първата серия гурме сандвичи по рецепта на популярния шеф Андре Токев. На специални събития, организирани от големи и не толкова големи компании, пък се канят "кулинарни блогъри", които са следващата стъпка по-надолу в бюджетното разпределение и заместват Chef звездите.
Всички те отдавна не печелят просто с готвене и преподаване на занаята.
Те издават книги, водят консултации, рекламират проукти, оправят смотани ресторанти и заведения, карат се на кандидатите, пожелали да станат виртуозни готвачи и по възможност всичко трябва да се случва пред камерата.
А скоро ги очакваме и на посещения по домовете, ако се съди по предстоящата голяма рекламна кампания, в която двамата най-популярни Chef звезди ще консултират обикновени семейства как се прави перфектната вечеря.
Явно Chef вихрушката ще ни завлече наред и по всичко личи, че няма да можем да й устоим.
Ще го наречем със събирателен образ - българската Chef звезда.
Той е майстор в кухнята, умее да говори пред камера, умее да се кара на некадърните готвачи и най-вече умее да продава собственото си лице.
Едва ли сте пропуснали да забележите, че напоследък така наречените Chef готвачи са истински звезди на телевизионния небосклон. Те участват в риалити пердавания, преливат от една рекламна кампания в друга, имат собствени шоута, но малцина знаят къде на практика могат да опитат техни ястия или гурме изкушения.
Излишно е да споменаваме имената на двете популярни звезди Манчев и Шишков, които не спират да се изявават от едно шоу в друго, от една рекламна кампания в друга. Те са от най-харизматичните, не спорим. Но явно повлечени от манията, голяма част от рекламодателите започнаха да се озъртат за други кулинарни звезди, които да направят "лице на кампания".
Ето, че по бензиностанциите вече се дегустират първата серия гурме сандвичи по рецепта на популярния шеф Андре Токев. На специални събития, организирани от големи и не толкова големи компании, пък се канят "кулинарни блогъри", които са следващата стъпка по-надолу в бюджетното разпределение и заместват Chef звездите.
Всички те отдавна не печелят просто с готвене и преподаване на занаята.
Те издават книги, водят консултации, рекламират проукти, оправят смотани ресторанти и заведения, карат се на кандидатите, пожелали да станат виртуозни готвачи и по възможност всичко трябва да се случва пред камерата.
А скоро ги очакваме и на посещения по домовете, ако се съди по предстоящата голяма рекламна кампания, в която двамата най-популярни Chef звезди ще консултират обикновени семейства как се прави перфектната вечеря.
Явно Chef вихрушката ще ни завлече наред и по всичко личи, че няма да можем да й устоим.