Любимата ми теза напоследък: Като не можете да разберете гледната точка на мюсюлманите, не коментирайте...
Така, първо, живеейки в християнска държава, на мен (като да кажем рестриктивно вярващ) доста често ми е трудно да разбера гледната точка на католици и източноправославни. За тази на мюсюлманите, нямам и намерение да се опитвам, поне докато не отида да живея в Дубай, Джеда или Бейрут. Ако реагирам с раздразнение на "яйцата се боядисват на Велики четвъртък", защо очаквате да не ме дразни никаба?
Второ, едно действие го третирам по един и същ начин, независимо дали е в Брюксел или в Техеран. Няма начин на едното място да е репресия над жените, на другото тяхно гражданско право, гарантирано от либералните ценности.
Ако в Париж си направил съзнателен избор да сложиш никаб, приемаш, че ще те гледат леко враждебно. Свободата на избора не задължава никой да харесва твоя избор.
Така, първо, живеейки в християнска държава, на мен (като да кажем рестриктивно вярващ) доста често ми е трудно да разбера гледната точка на католици и източноправославни. За тази на мюсюлманите, нямам и намерение да се опитвам, поне докато не отида да живея в Дубай, Джеда или Бейрут. Ако реагирам с раздразнение на "яйцата се боядисват на Велики четвъртък", защо очаквате да не ме дразни никаба?
Второ, едно действие го третирам по един и същ начин, независимо дали е в Брюксел или в Техеран. Няма начин на едното място да е репресия над жените, на другото тяхно гражданско право, гарантирано от либералните ценности.
Ако в Париж си направил съзнателен избор да сложиш никаб, приемаш, че ще те гледат леко враждебно. Свободата на избора не задължава никой да харесва твоя избор.