Казвам се Димитър Арнаудов и от вече близо 3 години съм Мениджър проекти в дигитална агенция Valival. Родом съм от Стара Загора.
През 2016 година завърших графичен дизайн в Design Academy, като паралелно с това започнах работа в сферата на Customer Relations, където цели 2 години бях част от екипа на една от най-големите тур агенции в UK – Thomas Cook.
В началото на 2018 година започнах да се занимавам с eBay продажби, управлявайки няколко магазина за автоаксесоари, което ме запали по онлайн търговията.
Натрупаните познания в сферата на дизайна, отношенията с клиенти и онлайн продажбите, ме отведоха в дигитална агенция Valival през 2019 година, където и до момента развивам техническите си познания във всички сфери на дигиталните услуги.
Аз съм истински фен на колоезденето и тази година тренирам за Планински супер маратон Витоша, в който планирам да се включа през следващата година. Когато не карам колело, предпочитам да прекарвам свободното си време, къмпингувайки на някое прекрасно кътче в България.
Какви базисни функционалности трябва да има всеки онлайн магазин?
Най-основното е да има добре структурирана навигация, адекватни платежни методи и добре работещи количка/чекаут. Бързината на сайта също изобщо не е за подценяване. Не е нужно сайтът да бъде свръх функционален, а по-скоро бейсик нещата (основата му) да работят гладко и безпроблемно.
Доколко е важно наличието на мобилна версия за работата на електронния магазин?
За мен това е жизненоважно. Ако магазинът няма мобилна версия, няма и особена полза от неговото съществуване. Почти всички бизнеси, с много малки изключения (най-вече B2B), получават трафика и приходите си през мобилните устройства, понеже всички сме нон-стоп на телефоните си. Ако искате да генерирате оборот, но сайтът ви не разполага с мобилна версия, трябва да сте сигурни, че е почти невъзможно да задържите потребителите в него.
Кое цените най-много в един онлайн магазин?
За мен е най-важна интуитивността му. Смятам един онлайн магазин за добър, когато го достъпвам за пръв път и мога да браузвам в него сякаш съм редовен посетител. Това е най-добрият начин да спечелиш и задържиш потребителите. Важно е да няма нищо излишно, което се намира там просто за красота. Less is more.
Откъде черпите вдъхновение, което да прилагате в работата си?
Следя различни сайтове, като например Behance. А иначе много ме зарежда колоезденето и времето, което прекарвам навън сред природата. След един такъв уикенд се чувствам отпочинал, ентусиазиран и готов за нови работни предизвикателства.
Защо приехте поканата на Никола Илчев да бъдете жури в конкурса?
За мен е чест да бъда част от това събитие и да съм жури, редом с толкова много доказали се професионалисти. Смятам, че участието ще ми донесе не само положителни емоции, но и нови знания. Благодаря на Никола Илчев за поканата!
През 2016 година завърших графичен дизайн в Design Academy, като паралелно с това започнах работа в сферата на Customer Relations, където цели 2 години бях част от екипа на една от най-големите тур агенции в UK – Thomas Cook.
В началото на 2018 година започнах да се занимавам с eBay продажби, управлявайки няколко магазина за автоаксесоари, което ме запали по онлайн търговията.
Натрупаните познания в сферата на дизайна, отношенията с клиенти и онлайн продажбите, ме отведоха в дигитална агенция Valival през 2019 година, където и до момента развивам техническите си познания във всички сфери на дигиталните услуги.
Аз съм истински фен на колоезденето и тази година тренирам за Планински супер маратон Витоша, в който планирам да се включа през следващата година. Когато не карам колело, предпочитам да прекарвам свободното си време, къмпингувайки на някое прекрасно кътче в България.
Какви базисни функционалности трябва да има всеки онлайн магазин?
Най-основното е да има добре структурирана навигация, адекватни платежни методи и добре работещи количка/чекаут. Бързината на сайта също изобщо не е за подценяване. Не е нужно сайтът да бъде свръх функционален, а по-скоро бейсик нещата (основата му) да работят гладко и безпроблемно.
Доколко е важно наличието на мобилна версия за работата на електронния магазин?
За мен това е жизненоважно. Ако магазинът няма мобилна версия, няма и особена полза от неговото съществуване. Почти всички бизнеси, с много малки изключения (най-вече B2B), получават трафика и приходите си през мобилните устройства, понеже всички сме нон-стоп на телефоните си. Ако искате да генерирате оборот, но сайтът ви не разполага с мобилна версия, трябва да сте сигурни, че е почти невъзможно да задържите потребителите в него.
Кое цените най-много в един онлайн магазин?
За мен е най-важна интуитивността му. Смятам един онлайн магазин за добър, когато го достъпвам за пръв път и мога да браузвам в него сякаш съм редовен посетител. Това е най-добрият начин да спечелиш и задържиш потребителите. Важно е да няма нищо излишно, което се намира там просто за красота. Less is more.
Откъде черпите вдъхновение, което да прилагате в работата си?
Следя различни сайтове, като например Behance. А иначе много ме зарежда колоезденето и времето, което прекарвам навън сред природата. След един такъв уикенд се чувствам отпочинал, ентусиазиран и готов за нови работни предизвикателства.
Защо приехте поканата на Никола Илчев да бъдете жури в конкурса?
За мен е чест да бъда част от това събитие и да съм жури, редом с толкова много доказали се професионалисти. Смятам, че участието ще ми донесе не само положителни емоции, но и нови знания. Благодаря на Никола Илчев за поканата!
Цялата информация за конкурса може да прочетете тук: https://awards.ecommercebg.com/