BNI България е сред основните партньори на Първите годишни награди на b2b Media за постижения в областта на изграждането и утвърждаването имиджа и популярността на работодателския бранд. Общо 13 компании грабнаха отличията по време на официална церемония в Новотел София. Призьорите бяха определени в присъствието на професионалисти, официални гости, медии и жури. Член на журито бе и националният директор на BNI – Светлана Проданова.
Софтуерът за администриране на договори и разходи contro.bg бе отличен в категорията HR Technology of the Year. Тренингът „Виртуоз в продажбите“ получи награда в категорията Excellence in Coaching, а агенцията за недвижими имоти Primo+ си тръгна с две награди – за Excellence in Office Space и Employer Branding Network.
Усещането, което служителите придобиват в работна среда, създава ефективност и надеждно изпълнение на всички проекти. Това е и ясната визия на лидерите на пазара – привличането на специалисти с висока квалификация зависи от предлагането на ефективност и иновации, а зад тях стои Branding Network екипът. Днес в развитието на компаниите все повече се акцентира върху брандинга на работодателите на световно ниво. Това е основната мисия на инициираната от The Blueprint специална категория - Employer Branding Network. Философията, че истинските посланици на бранда са служителите и обществата, които те създават, е и основополагаща в самата инвестиционна компания – също член на българския клон на международната организация за бизнес чрез препоръки.
Изграждането на успешни взаимоотношения, както и популяризирането на нетуъркинг културата са сред ценностите на BNI, определена от FORBES за една от петте нетуъркинг световни организации за развитие на бизнеса. В България до 1 януари 2018 г. в организацията членуват 130 предприемачи и представители на различни бизнес области, има 4 действащи и 6 в процес на изграждане дружества в 4 български града. Общият бизнес, генериран от препоръки в дружествата от декември 2015 г. досега, е над 4 млн. лв.
Сред партньорите на събитието бяха винарната Georgievi Bros, кетъринг компанията за здравословна храна Vdahnovenia Natural Shop и комуникационната агенция 3CON – членове на BNI България.
Наградата за “Най-добър работодател на годината - Employer of the Year” спечели Пощенска банка, за Employer Brand Leader беше обявена Съдърланд Глобъл Сървисиз България, а ДМ България спечели отличието за Employer Branding Idea. На-добри в категорията Employer Branding Innovation се оказаха V+O Communication, а първото място за Employer Branding PR кампания грабнаха Сиксти Кей.
Журито определи като номер 1 Employer Branding Video на Уникредит Булбанк, а най-харесаният проект за Employer Branding се оказа този на Gemseek Group. Имотека се отличиха сред конкурентите си с иновация в управлението на талантите и заеха първото място в категорията Innovation in Talent Management. BILLA България спечели приза за HR Strategy of the Year. Наксекс Технолоджикъл Дивелъпмънт взеха наградата за образователен проект, а Progress се отличиха в категорията Excellence in Coaching.