„ПОСЛАНИЦИ НА СЪДЪРЖАНИЕ: Съдържание. Взаимодействие. Технологии.“бе надсловът на четвъртото издание на лекционният форум #BAPRASUMMIT 2018, който се проведе на 25 април, в зала „Ballroom“ на Интерконтенинтал София Хотел. Събитието събра на едно място мениджъри на фирми и организации, ръководители на PR отдели и PR експерти.
Форумът се организира от Българска асоциация на ПР агенциите (БАПРА) и в него взеха участие изтъкнати български и международни лектори, които представиха актуални възгледи и тенденции в областта на професионалните комуникации.
„Новото изкуство на взаимодействие“ с тази тема Ник Андрюс, старши вице-президент и старши партньор на FleishmanHillard, откри #baprasummit2018.
Своя опит, стратегия и творчески подход споделихаоще:
Андрю Джонсън, управляващ директор Public Affairs към ЕС в RPP Group. Експерт с 25 годишен опит в пъблик афеърс и сериозна експертиза в проекти на ЕС. Андрю представи темата за „Общият регламент за защита на данните: значение за агенциите в Европа“
За “Значението на творческото съдържание” говори Фиоренца Плинио, ръководител на отдел „Творческо развитие“ на „LIONS“ - международен фестивал на творчеството в Кан.
Взаимодействието с потребители и служители е толкова важно, колкото и самото съдържание - Скот Гоулд, лектор, съветник и автор на „The Shape of Engagement”
“Работодателската марка започва в училище или как да привличаме младите” бе темата на Детелина Смилкова, вицепрезидент на ВЗУФ и председател на Българска асоциация за управление на хора.
Позицията на медиите между фалшивите новини и маркетинг през съдържание, представи Велислава Попова, главен редактор на Dnevnik.bg.
Георги Иванов,директор маркетинг и операции в Commetric, запозна участниците с това доколко е важен медийният анализ и как взаимодейства с изкуствения интелект.
Спонсори: Best Brands, Баристо
Медийни партньори: Bulgaria оn air, Bloomberg TV, Dnevnik.bg, „Капитал“, сп. „Мениджър“, B2B медиа, manifesto.bg, Marкeting 360, сп. „Твоят бизнес“
Партниращи организации: Българска асоциация за управление на хора (БАУХ), Българският форум на бизнес лидерите (БФБЛ), Асоциация на индустриалния капитал в България (АИКБ), Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА), Българско дружество за връзки с обществеността (БДВО)