Голямата награда грабна Кауфланд България, а „Зелена личност 2020“ стана Никола Рахнев, инициатор на Гората.бг.
Престижното жури определи кои ще са носителите на призовете в това издание. В него се отличават имената на Надя Маринова – гл. редактор на b2b Mediа и основател на конкурса “Най-зелените компании в България”. Марина Стефанова е председател на Българска асоциация на КСО специалистите и консултант по програмата „Business for results” към УНИЦЕФ в България. Катя Димитрова, член на УС на Българската Асоциация на ПР Агенциите и съветник по комуникационните въпроси на Българо-Белгийския бизнес клуб у нас. Собственик на комуникационна агенция Интеримидж. Мила Миленова, ръководител Корпоративни комуникации в ОББ. Инж. Иван Иванов - председател на Сдружение „Българската асоциация по водите – БАВ” от 2012 до 2020 г. Към момента е председател на Управителния съвет на Български ВиК холдинг ЕАД и Фондация „Европейско сътрудничество за бенчмаркинг“. Петя Галинова, Marketing officer в Advantage Austria. Силвия Костова, началник управление „Корпоративни комуникации“ в Пощенска банка. Ивелина Василева, председател на парламентарната комисия по опазване на околната среда и водите и зам. председател на комисията по европейски въпроси в Народното събрание. Илиана Павлова от Българската стопанска камара.
Призовете тази година бяха допълнени с нови категории като Зелена иновация в Ковид-19, Зелена инициатива в Ковид-19 и иновация от рециклирани материали. За втори път беше връчена и Голяма награда за цялостно представяне.
Традиционно сред отличените бяха и журналисти, чиито материали са свързани с темите на конкурса. А наградата за „Зелена медия“ грабна btv.
Отново и в това издание беше връчено специалното отличие „Зелена личност”, което след гласуване изцяло онлайн отиде при Никола Рахнев, а наградата му връчи миналогодишният носител на приза апинистът Атанас Скатов.
Никола е човекът, който засажда 1 милион дървета. Той е създател на най-голямата доброволческа инициатива за засаждане на нови гори и дървета в България. „Гората.бг“ – инициатива, която вече е засадила невероятните 903 000 дървета (да, деветстотин и три хиляди) в България. А тази есен засадените дървета ще станат над 1 милион.
Всички кампании и действия на Гората.бг са чисти, напълно безкористни, аполитични и безплатни за участниците. А основните цели са: да засаждат повече гори и дървета за България, да правят всяко добро, което може да бъде направено и да променят мисленето и да вдъхновяват хората за добро, с участието на доброволци, млади хора и деца.
До момента участие в стотиците масови събития с доброволци и кампании на Гората.бг, неизменно водени от Никола, са взели над 200 000 българи, от които десетки хиляди деца и млади хора.
Всички отличени може да видите на сайта: green.b2bmedia.bg
Партньори на събитието:
Загорка, Ивел стил, Българо-румънската търговска камара, Българската стопанска камара, Българското дружество за връзки с обществеността и Българската асоциация на ПР агенциите. Българската асоциация по водите, БАКСОС, Българската асоциация по рециклиране и Българската асоциация на архитектите и инженерите консултанти в България.
Медийни партньори: Manifesto.bg, Вестник 19 минути, faкti.bg, AGRO TV, Espresso news, Агенция Крос, Ins Market, списание Слава.
Основен партньор на конкурса: Пощенска банка.