Хората бързат да излезат от шумния град през уикенда, но за тези без шофьорска книжка разходите могат да се окажат непосилни. Да планираш екскурзия с градски транспорт може да бъде ненадежно и бавно.
Да наемете автобус е една отлична възможност, ако вече сте се събрали група, но ви е необходимо време, за да звънете на автобусни компании и да разберете колко свободни места предлагат те.
Адам Нестлър се сблъскал с този проблем, докато живял и работил в Бостън. Той и негов приятел обединили предприемаческия си дух, за да предоставят една нова услуга, която да улесни процеса по наемане на автобус.
Компанията им Skedadle, започва да превозва любителите на морето - до плажната ивица на север от Кеймбридж, а от 2015 г предоставя и услуга за превози от Ню Йорк до остров Файар. Потребители от цялата страна могат да създават собствени маршрути използвайки уеб платформата на техния сайт: Letskedaddle.com. Когато на платформата, 15 човека се присъединят към дадено пътуване, то бива активирано от Skedadle. Компанията се заема с трудоемката дейност по наемане на автобуса.
Skedadle ще лансира своята мобилна апликация края на 2015 година. Приложението ще улесни още повече потребителите и ще направи услугата по-достъпна.
“Със Skedadle, ние използваме вече съществуващата инфраструктура, за да улесним транспортния процес”. Това споделя Адам Нестлър, изпълнителен директор и основател на Skedadle.
Нестлър казва, че услугата генерира от 40 до 50 нови маршрута на всеки две седмици и, че компанията има планове да си партнира със студентски организации, като университетски братства и ски-клубове, които организират екскурзии ежедневно.
“По време на музикален фестивал, присъстващите са около 40 хиляди и повечето от тях пристигат с автомобили”, казва Нестлър. Skedadle има за цел да подпомогне решението на проблема с транспорта по начин много по-прост от предлаганите до сега.
Uber превозва заможните посетители на фестивали до събития като Bonnaroo и филмовия фестивал в Кан с хеликоптери, като част от тяхната PR кампания. Skedalde, от своя страна, е много по-достъпна, с първите 5 резервации за маршрути, които струват 5 долара, следващите 10 резервации ще получават забележима отстъпка в цената.
Skedadle поддържа твърдението, че нейните услуги са по-безопасни от тези на Uber, защото работят със силно регулирани автобусни компании и шофьори. “Шофьорите ни не са избрани на случаен принцип”, казва Нестлър.
Към момента Skedadle оперира в Ню Йорк и Бостън, с по трима служители във всеки клон. Скоро се очаква отварянето на нов клон в Сан Франциско и национално покритие на услугата, чрез мобилната апликация.