В Ню Йорк бяха пуснати в употреба първите интерактивни огледала за пазаруване, като част от магазина на Ralph Lauren.
Те ще ви позволят да променяте осветлението в пробната, да поръчате нов размер дреха, да разгледате каталога със стоки и да изпратите съобщение до продавач-консултанта.
Репортер на Business Insider сподели снимки и впечатления от тази иновация.
Приключението започва след като влезете в пробната за дрехи и се изправите пред интерактивното огледало.
То работи на принципа на тъчскрийн, подобно на „смарт“ телефоните. В момента, в който прекрачите съблекалнята, дрехите във вашата ръка са вече сканирани и заредени като стоки за разглеждане от огледалото.
Следващата стъпка е да изберете подходящата светлина. Има няколко нива на осветление, от най-ярко до най-тъмно. Опциите се наричат „Дневна светлина от Пето авеню“, „Залез над Ист Хамптън “ и „Вечер в бар Поло“.
Следващата стъпка е да изберете подходящата светлина. Има няколко нива на осветление, от най-ярко до най-тъмно. Опциите се наричат „Дневна светлина от Пето авеню“, „Залез над Ист Хамптън “ и „Вечер в бар Поло“.
Разбира се има и настройка за езика на менюто.
Ако цветът или размерът на дрехата ви се сторят неподходящи, можете да изберете нещо различно от каталога на огледалото.
Ако цветът или размерът на дрехата ви се сторят неподходящи, можете да изберете нещо различно от каталога на огледалото.
Тази стока ще ви бъде доставена от служител на магазина, без да се налага на напускате пробната.
Интерактивното огледало ще ви помага и при избора на дрехи, като препоръчва стоки, които си подхождат с избраните от вас. Това е много умен начин да се рекламира директно към купувача.
Ако натиснете бутон „потърси асистенция“, можете да изберете да премахнете избрана стока от пробната, да смените цветовете на дрехите или да разговаряте с консултант продавач.
Ако натиснете бутон „потърси асистенция“, можете да изберете да премахнете избрана стока от пробната, да смените цветовете на дрехите или да разговаряте с консултант продавач.
В случай, че намерите нещо, което ви харесва, но не сте сигурни дали искате да го закупите на момента, можете да изберете да ви се прати информация за тази стока на вашия телефон, след което огледалото ще ви изпрати SMS.
Интерактивните огледала ще подобрят начина, по който пазаруваме. Нека се надяваме, че скоро тази технология ще направи и първа крачка към масовия потребител.