Почти всеки човек, който притежава смартфон или таблет се опитва да оптимизира професионалния си живот чрез различни апликации.
За да бъде вашето ежедневие продуктивно трябва да имате в наличност правилните дигитални инструменти.
Апликациите, които могат да ви покажат финансовите ви показатели или да извадят лесно информация за предстоящото ви бизнес пътуване могат да ви спестят много време в ровене на електронната ви поща или сърфиране в мрежата.
За улесняване на вашето бизнес ежедневие сглобихме списък с най-препоръчителните приложения на списание Forbes:
1. Office Mobile за мобилни устройства
Приложението ви позволява да разглеждате и редактирате документи на Мicrosoft Word, Microsoft Excel и Microsoft PowerPoint, докато сте в движение. Целият архив от документи е на ваше разположение чрез облаковите технологии от всяко ваше устройство.
Цената на офисния пакет може да ви се стори малко висока, но според нас това е едно от приложенията, които си заслужават парите – от 9.99 долара до 22 долата месечно.
2. Търговска каса Square
Square позволява да извършвате продажби, като използвате таблета си за търговска каса.
Можете да свалите приложението безплатно от интернет магазините на Apple и Android, но ще се наложи да закупите хардуера, който идва с него.
Все пак си заслужава да впечатлите клиентите си и да покажете, че сте модерен търговец.
3. Cisco WebEx видео срещи
Апликация Cisco WebEx предоставя постоянна свързаност за вашия бизнес. Можете да провеждате видео разговори или да се включите към уеб-конференция използвайки двупосочна видео връзка. Това, което различава апликацията от останалите на пазара е, че можете да споделяте документи по време на видео връзката.
По този начин става удобно обмена на информация и възможно презентирането на проект или продукт. Приложението е безплатно, като поддържа до трима участници в разговора и до 250 MB памет за вашите документи. За по-ексклузивна услуга ще трябва да заплатите.
4. CardMunch – електронен визитник
Първото нещо, което правите, след като се върнете от конференция или нетуъркинг събитие е да приберете прилежно вашите визитки.
С CardMunch можете да превърнете бизнес картичките в LinkedIn връзки само чрез една снимка. Разбира се, че апликацията е собственост на LinkedIn, но за сметка на това е безплатна и много удобна.
5. TripIt – пътнически органайзер
Приложението е задължителен инструмент за всеки, който пътува често. TripIt улеснява организирането бизнес пътувания. То може да разпознае резервации от над 3 000 сайта, които включват круизни пътувания, концерти, ресторанти и др.
6. Dropbox – облакови услуги
Dropbox е най-популярната облакова услуга към момента. Приложението предлага до 2 GB памет безплатно. Чрез апликацията е възможно синхронизиране и редактиране на документи и файлове.
7. Mint.com – лични финанси
Mint.com улеснява следенето на целия паричен поток, с който разполагате. Приложението предоставя информация за това какви са вашите разходи и как можете да спестите пари. Можете да следите наличието по банковата си сметка, кредитите си, ипотеките и пенсионните си вноски.
8. Evernote – бележник
Evernote позволява на потребителите да водят бележки, да складират снимки, да организират задачите си, да записват идеите си и да правят гласови съобщения. Съдържанието е достъпно и чрез търсачка, вградена в приложението. Апликацията се поддържа от Android, iOS и Windows Phone
9. OpenTable - резервации
OpenTable позволява да резервирате маса в над 20 000 ресторанта в САЩ и Канада. Много от бизнес сделките и срещите се осъществяват по време на закуска, обяд или вечеря. Ще ви е от полза да бъдете винаги подготвени за срещата със следващия бизнес партньор. Апликацията е много удобна за големите градове, където е трудно да се намери свободно място на момента.
10. BillMinder – уведомления
Всеки бизнес има постоянни разходи. BillMinder ви помага да следите тези сметки чрез доклади и информационни графики. Можете да синхронизирате информацията през различни устройства и да задавате напомняния.