Повечето хора си мисля, че продажбите са изкуство, а не наука.
Има някои правила, които ще ви помогнат с това да подобрите резултатите си и да повишите продажбите за вашата компания. Тези съвети са разработени от производителя на бизнес софтуер Wrike.
Ако сте се изгубили в комуникацията с вашите клиенти или просто искате да повишите своите умения в продажбите, непременно запомнете следните 10 урока.
Скоростта е от значение. Отговаряйте бързо на запитванията.
35-50% от продажбите отиват към търговеца, който е отговорил пръв.
Започнете с обаждане и последвайте с имейл.
Тази стратегия е доказано най-печеливша при продажбите.
Не се притеснявайте от това да препълните отдел продажби с търговци
Почти 13% от работните места в Америка са в отдел продажби.
Подгответе се да похарчите много за заплати на търговците
В световен мащаб над един трилион долара са заплатите за търговците
Бъдете бързи: свързвайте се с потенциални клиенти за по-малко от час
Търговците, който осъществяват контакт с потенциален клиент в рамките на първия час, имат седем пъти по висок шанс да сключат сделка.
Нужна е упоритост
Средно са нужни 8 обаждания на търговец, за да се свърже с потенциалнен клиент
Не се отказвайте лесно
80% от всички продажби отнемат поне 5 допълнителни обаждания, за да се осъществи продажбата. 44% от търговците се отказват само след първото обаждане.
Подгответе ясна стратегия
Компаниите с ясна търговска стратегия имат 33% по-добри шансове да са успешни, но само 40% от търговските екипи наистина имат такава.
Включете мениджмънта в процеса
96% от най-успешните търговските отдели споделят, че бизнес лидерите са отговорни за техния успех. При средно успешните търговски екипи този процент е само 43%.