Мисля, че политиците откриха инфлуенсър маркетинга. Напълниха листите със Симидчиев, Мангъров, с Ернестина Шинова, Жени Калканджиева и кого ли още не. С идеята да привлекат внимание върху себе си, а и гласоподаватели.
Наричат го умилително "гражданска квота" или "нови лица", но всъщност си е привличане на лидери на мнение.
И понеже ние в корпоративния свят отдавна сме го яли това, да си кажем - между известността на инфлуенсърите и реалното им влияние не винаги има пряка връзка.
Наричат го умилително "гражданска квота" или "нови лица", но всъщност си е привличане на лидери на мнение.
И понеже ние в корпоративния свят отдавна сме го яли това, да си кажем - между известността на инфлуенсърите и реалното им влияние не винаги има пряка връзка.