"Мобилните устройства промениха начина, по който потребителите взаимодействат с марките онлайн" Алекс Божинов, акаунт мениджър за Google.
Родом от Санкт Петербург, Алекс допринася с уникалния си хумор и лично отношение към всеки проект. В същото време, той има много здрав разум и е интелигентен човек, който знае всички текущи неща, случващи се във Вселената. Той прекарва част от дните си чудейки се как да се съчетава двете си любови - спорт и технологии. Останалата част от времето си прекарва опитвайки да проектира велики бизнес идеи. С 2 успешни бизнес начинания зад гърба си, Алекс решава да придобие допълнителен опит в Google. Сега, той е станал магьосник на маркетинга.
От колко време работите в компанията и какво е усещането да сте част от една от най–гoлемите и бързо развиващи се компании и бранш в света?
Започнах да работя в Google преди 1 година. Да работиш за най-ценната компания в света е вълнуващо, но също така и предизвикателно. Вдъхновяващо е да се проучат всичките възможности, които предлага фирмата и да се общува с възможно най-много различни интелигентни хора. Важно е да се помни е че има толкова много пътища за развитие, че е трудно човек да не се претовари преследвайки всеки. Най-много ми харесва, че в Google се цени личния живот и мениджърите ни мотивират да не се задържаме на работните си места след 6ч. Също така, тук всеки е готов да ти помогне независимо от това дали той самият е затрупан със задачи.
През април ще вземете участие във второто издание на форум - eCommCongress 2016, каква е темата която избрахте за вашата презентация?
По време на презентацията ще говорим за това как да създадем успешна марка в онлайн пространството с помоща на Google. Ще представим тенденциите за онлайн пазаруването и философията на микро моментите. Ще говорим за това как мобилните устройства промениха начина, по който потребителите взаимодействат с марките онлайн и ще се концентрираме над това как да гаратираме успех в днешно време. Във втората част на презентацията ще обсъдим структурата See-Think-Do-Care и ще представим няколко внимателно подбрани примера за фирми, които са постигнали успех използвайки тази структура.
Започнах да работя в Google преди 1 година. Да работиш за най-ценната компания в света е вълнуващо, но също така и предизвикателно. Вдъхновяващо е да се проучат всичките възможности, които предлага фирмата и да се общува с възможно най-много различни интелигентни хора. Важно е да се помни е че има толкова много пътища за развитие, че е трудно човек да не се претовари преследвайки всеки. Най-много ми харесва, че в Google се цени личния живот и мениджърите ни мотивират да не се задържаме на работните си места след 6ч. Също така, тук всеки е готов да ти помогне независимо от това дали той самият е затрупан със задачи.
През април ще вземете участие във второто издание на форум - eCommCongress 2016, каква е темата която избрахте за вашата презентация?
По време на презентацията ще говорим за това как да създадем успешна марка в онлайн пространството с помоща на Google. Ще представим тенденциите за онлайн пазаруването и философията на микро моментите. Ще говорим за това как мобилните устройства промениха начина, по който потребителите взаимодействат с марките онлайн и ще се концентрираме над това как да гаратираме успех в днешно време. Във втората част на презентацията ще обсъдим структурата See-Think-Do-Care и ще представим няколко внимателно подбрани примера за фирми, които са постигнали успех използвайки тази структура.
*b2b Media е медиен партньор на събитиетою eCommCongress 2016.
Можете да се регистрирате за присъствие на събитието с 10% отстъпка, ако използвате промо код: B2BMEDIA.
Можете да се регистрирате за присъствие на събитието с 10% отстъпка, ако използвате промо код: B2BMEDIA.