Американска клиника за гръбначни заболявания в София отпразнува своята първа годишнина и бе отличена с трето място в категория „Бизнес дебют на годината“ в Годишните награди на b2b Media. Като първата подобна клиника в Европа, медицинското заведение се превърна в еталон за професионална диагностика и работа с пациентите, за отношение и дейност. Специалистите демонстрираха нагледно колко успешни могат да бъдат методите на хиропрактиката и резултатите не закъсняха – доволните пациенти са все повече и повече, а техните досегашни проблеми остават зад гърба им.
Дейвид Кийвни – един от инвеститорите в клиниката, разказа за предизвикателствата, пред които е бил изправен екипът, както и за процесите на работа днес: „Беше предизвикателство да предоставим изцяло нова технология от САЩ. До момента тя не съществува на друго място в Европа. Затова бих искал да благодаря на целия екип на клиниката – особено на г-н Петър Попов, г-н Румен Сербезов, г-н Даниел Добрев. Това са хората, които ни помогнаха още в началото да координираме и да поставим началото на гладката комуникация с институциите, всичко да бъде създадено както трябва и навреме. Също бих искал да благодаря на нашата комуникационна агенция 3CON за това, което направиха за откриването и за цялостното популяризиране на клиниката – благодарение тяхната работа, днес клиниката има много последователи, клиенти и приятели и е позната в различните здравни общности, лекарски и пациентски организации. В резултат на работата ни през изминалите дванадесет месеца усещаме, че се движим в правилната посока и хората в България разбират, че за техните проблеми с гръбначния стълб посещението на клиниката се превръща в първи избор , а не е крайно решение.“
От тук нататък плановете ни включват разрастване, откриването на локации в други градове на България, а също и в чужбина: „Позитивния резултат от старта в България ни доведе до решението да забързаме развитието си в Европа като цяло. Следващата година откриваме клиника в Истанбул - това ще бъде физико-медицинска клиника, една от най големите в Европа и много по-голяма от тази, която имаме сега в София. Инициативата се осъществява с помощта на местен партньор от Турция и започвайки с нея, нашият агресивен, но напълно реалистичен план включва откриването на други 20 клиники на територията на Турция. Също така сме много близо до финализирането на избора на локация за нови клиники в Букурещ и Барселона, но ще обявим къде и кога точно ще бъдат открити на следващ етап през следващата година. Клиниката в София, планираме да се превърне в нашият център на Балканския полуостров - ще открием доста по-голяма локация в столицата, по-голяма от съществуващата, за да може тя да се превърне в медицински център, където ще приемаме пациенти от целия полуостров. Обмисляме локации в Бургас, Варна и Пловдив, но за момента е по-важно да открием втора клиника в София, за да приемаме и чуждестранни пациенти, както и да бъдем част от развитието на медицинския туризъм към България“, казва още г-н Кийвни.
През изминалата една година специалистите на Американска клиника за гърбначни заболявания доказаха, че работят с огромно желание и не пестят усилия в желанието си да бъдат полезни не само на пациентите си, но и на обществото като цяло. Доказателство за това е успехът на социалната кампания ЗАЩОТО ЗДРАВЕТО ИМА ЗНАЧЕНИЕ, насочена към превенцията на проблеми с опорно-двигателната система на деца в училищна възраст. Прегледите стартираха в шест столични училища, като проекта продължава да се развива с цел да се достигне до максимален брой деца в цялата страна. В рамките на първия етап на кампанията, за период от четири месеца, безплатно бяха прегледани 240 ученици. Признанието за успеха на кампанията дойде от високата резултатност на проведените прегледи и от спечелените две награди за кампания в социалния сектор и широкият отзвук.
Всички тези фактори карат г-н Дейвид Кийвни и неговият партньор в клиниката, д-р Майкъл Фарел, да се чувстват горди от развитието на дейността в страната ни и да инвестират продължават инвестицията: „Лично аз, д-р Фарел и целия екип на клиниката сме изключително горди. От опита си знаем, че когато една компания има успехи, тя трябва да „се отплати“ на обществото за това. Ние вярваме, че можем да променим ситуацията. Много хора казват, че децата са бъдещето, а Американска клиника за гръбначни заболявания има технологията и иновациите да посочи на родителите какви са проблемите им сега или какви биха могли да бъдат те в годините напред. Смятаме, че е изключтелно важно родителите да знаят и да имат необходимата информация за това как да се грижат за здравето на децата си. За нас е напълно нормално всички в семейството да са запознати с евентуални възможни проблеми, а училищата да провеждат подобни диагностични прегледи на учениците си не само за гръбначни заболявания.“
Дейвид Кийвни споделя още, че големият успех на кампанията ЗАЩОТО ЗДРАВЕТО ИМА ЗНАЧЕНИЕ провокира желанието през първите месеци на 2018 година от Американска клиника за гръбначни заболявания да бъде иницииран национален форум, който да засегне тематиката за гръбначното здраве: „Това ще ни позволи на едно събитие за 4-5000 души да покажем какво сме постигнали за 1 година, какви са иновациите в сектора ни, какви са нововъведенията в технологиите ни. От една страна това се отразява на семействата на учащите, но е и много важно за компаниите на пазара на труда в страната. Нужно е да се обърне фокусът към грижата за служителите – когато те са по-здрави и по-щастливи разбират, че компанията се грижи за тях, развиват лоялността и мотивацията си. Работят по-упорито и искат да постигнат целите на организацията, превръщат ги в свои собствени.“