При толкова много различни аспекти в анализа на мейлинг кампаниите, може да ви е трудно да определите кои числа наистина имат значение.
Ето 10 основни метрики, които всеки маркетолог би трябвало да има предвид.
- Колко отваряния или така наречения Open rate Проследявайте колко от изпратените имейли, са били отворени от получателите си.
- CTR - колко от получателите кликат на линкове в имейла
- Неполучените имейли или т.нар. Bounce Rate - колко от изпратените писма не са били получени поради временни или постоянни причини, свързани с имейлите
- Spam Reports - колко пъти изпратените от вас имейли са били разпознати като спам от получателите
- Conversion Rate - Колко уши са кликнали върху определен линк и след това са извършили определено действие.
- Forwarding/Share Rate - Какъв процент от получателите са препратили или споделили получения имейл с някой друг
- Отписвания - коло души са кликнали върху линка за отписване от имейл листата и не желаят да получават повече събощения от вас
- Revenue/Sales Rate - Колко поръчки или продажби са реализирани от една имейл кампания
- Ангажираност във времето - Engagement over time - какви показатели постига вашият имейл в течение на определен период от време
- ROI - възвръщаемост на инвестициите - изчислява се като се раздели чистият приход спрямо направените разходи.