Седем балкански агенции си подават ръка в услуга на бизнеси с регионален обхват
С кратък бизнес форум в София на 8-ми октомври Интерпартнерс Груп поставя началото на обединение от балкански комуникационни агенции под бранда The Balkan Hub и с мотото United Marketers of the Balkans. Обединението включва освен инициатора Интерпартнерс още агенциите FRANK & FAME (Гърция), Media Concept Store (Румъния), Domino Communications (Сърбия), New Moment Albania, New Moment Skopje(Република Северна Македония) и Communications Lab (Хърватска).
След 27 години възходящо развитие на пазара у нас и успешни проекти в съседни страни Интерпартнерсотчита, че е настъпил благоприятният момент за партньорства с изразен фокус върху Балканите. Стъпката се предприема на фона на вдъхновяващия пример на български фирми (някои от които клиенти на Групата), които осъществяват експанзия на предизвикателния регионален пазар.
Във връзка с учредяването на балканската верига Катя Димитрова, управляващ партньор на Интерпартнерс Груп, сподели: „Силно вярваме в потенциала на единния балкански пазар, в стратегическото му значение за местните компании, а също и в добавената стойност, която интегрираният комуникационен подход би донесъл за съществуващи и потенциални клиенти. Заедно с наши партньорски агенции от региона откликваме на тази потребност, като се опираме на съвместния ни опит досега.“
С новата си инициатива Интерпартнерс Груп става единствената българска комуникационна група, която покрива Балканския регион със собствена партньорска мрежа.