Publicis Groupe е една от най-големите маркетинг и комуникационни групи в България и обединява звената Saatchi & Saatchi, Leo Burnett, Red Lion, Publicis Dialog, Digitas, MSL, Brandworks, Crank, Zenith и Starcom. Компанията функционира под единен бизнес модел „Power of One” и предлага на своите клиенти постоянен и централизиран достъп до инструментите на Групата, опита на екипи с разнородни компетенции и индивидуални решения в целия спектър на маркетинговите комуникации.
„Новата роля на Весела е плод на нейните силни лидерски качества, способността ѝ да развива талантите в нашите екипи, както и нейната бизнес находчивост за намиране на работещи решения. Уверен съм, че като главен оперативен директор на Publicis Groupe България, Весела ще е двигател за утвърждаването на интегрирания подход на работа „Power of One“ и симбиозата между творческите, комуникационните и медийни бизнеси, ще е още по-силна. Само така продуктите, които даваме на нашите клиенти ще са ефективни, силно отличими и с висока добавена стойност.“ – казва Николай Неделчев, главен изпълнителен директор на Publicis Groupe България.
„Publicis Groupe винаги е била компания с лидерски позиции в създаването на решения за постигане на най-добри резултати за клиентите, особено в предизвикателни за бизнеса времена. Вярвам, че моделът „Power of One” е съвременният отговор на технологичните промени, които изискват нова интерпретация на услугите, потребителското поведение, медиите и маркетинга. В Publicis Groupe България имаме всичко необходимо, чрез което може да бъдем иновативни и да растем – правилните таланти, точните технологии и решения за работа с данни, и разбира се магията на творческите идеи. Възможността да превърнем тази алхимия в работещ модел за нашите клиенти, който да помага на бизнеса им сега и дългосрочно, ме кара да се чувствам нетърпелива. Нетърпелива да включа всички в това пътешествие, за да успеем заедно.“ – споделя Весела Апостолова.
Весела Апостолова има богат управленски опит в медийната индустрия в България и съществен принос за развитието на стратегическите процеси в медийната среда. Тя е част от Publicis Groupe България вече 16 години, като преминава през различни позиции в медийната агенция Zenith, където отговаря за управлението на ключовите клиенти, бизнес развитието на агенцията, както и съхраняването и личностното развитие на таланта на екипите. В продължение на две години Весела заема позицията на заместник-изпълнителен директор на медийния бизнес на Групата. През 2019 г. поема длъжността изпълнителен директор на комуникационния бизнес на Publicis Groupe България и отговаря за стратегическото управление и развитие на творческите и комуникационни звена. Весела има магистърска степен по Европейска интеграция в СУ „Св. Климент Охридски“, с профил “Медии и право“.