Наградата е признание за високото ниво на технологична зрялост на производството и постоянни иновации
Заводът на Schneider Electric в Пловдив спечели приза на годишните награди на b2b Media в категория „Технологична иновация на годината“ при силна и респектираща конкуренция. Това е един от най-големите и модерни заводи на компанията в Европа, лидер в дигиталната трансформация на енергийния мениджмънт и автоматизацията.
През изминалата година, когато фабриката на Schneider Electric в Пловдив навърши 20 години от започването на своята дейност в България, заводът бе отличен и с високо международно признание – Smart Factory. Това е най-високият вътрешен стандарт на групата Schneider в индустриалното производство, автоматизацията и ефективно управление на процесите. С получаването на сертификата заводът в Пловдив стана първата и единствена Smart Factory на компанията за цяла Източна Европа и втората на Стария континент изобщо, както и демонстрационен Smart Factory център за 14 държави.
Заводът на Schneider Electric служи за положителен пример в региона с развитието на достъпна дигитална трансформация и екологичност на процесите. Компанията получи признание и от Българската държава в лицето на Българската агенция за инвестиции с подписването на споразумение за сътрудничество между БАИ и Schneider Electric. Чрез него Умната фабрика в Пловдив отвори вратите си за всички бъдещи и настоящи инвеститори, които могат да видят реалното приложение на високите технологии и дигитализацията в производствата. По този начин Smart Factory на Schneider Electric дава своя ясен принос за развитието на благоприятната инвестиционна среда в България.
Първата жена начело на Умната фабрика на Schneider Electric, както и първият български мениджър на завода е инж. Мария Топчийска, която преди да заеме тази длъжност води имплементацията на самия Smart Factory проект в завода в Пловдив.
Калина Петкова, мениджър маркетинг комуникации на Schneider Electric в България сподели, “Основен двигател на нашата Умна фабрика са нашите собствени технологии. Но това е и поредно признание, което получаваме за всичко, което направихме през изминалата година. Изключително съм щастлива, това отличие е за целия екип, за ежедневните усилия на всички наши колеги.“
Годишните награди на b2b Media отличават доказано най-добрите предприемачи, най-иновативните компании, най-устойчивите програми за employer branding, както и социално-отговорни кампании, използващи иновативно мислене за постигане на значими резултати.
Заводът на Schneider Electric в Пловдив спечели приза на годишните награди на b2b Media в категория „Технологична иновация на годината“ при силна и респектираща конкуренция. Това е един от най-големите и модерни заводи на компанията в Европа, лидер в дигиталната трансформация на енергийния мениджмънт и автоматизацията.
През изминалата година, когато фабриката на Schneider Electric в Пловдив навърши 20 години от започването на своята дейност в България, заводът бе отличен и с високо международно признание – Smart Factory. Това е най-високият вътрешен стандарт на групата Schneider в индустриалното производство, автоматизацията и ефективно управление на процесите. С получаването на сертификата заводът в Пловдив стана първата и единствена Smart Factory на компанията за цяла Източна Европа и втората на Стария континент изобщо, както и демонстрационен Smart Factory център за 14 държави.
Заводът на Schneider Electric служи за положителен пример в региона с развитието на достъпна дигитална трансформация и екологичност на процесите. Компанията получи признание и от Българската държава в лицето на Българската агенция за инвестиции с подписването на споразумение за сътрудничество между БАИ и Schneider Electric. Чрез него Умната фабрика в Пловдив отвори вратите си за всички бъдещи и настоящи инвеститори, които могат да видят реалното приложение на високите технологии и дигитализацията в производствата. По този начин Smart Factory на Schneider Electric дава своя ясен принос за развитието на благоприятната инвестиционна среда в България.
Първата жена начело на Умната фабрика на Schneider Electric, както и първият български мениджър на завода е инж. Мария Топчийска, която преди да заеме тази длъжност води имплементацията на самия Smart Factory проект в завода в Пловдив.
Калина Петкова, мениджър маркетинг комуникации на Schneider Electric в България сподели, “Основен двигател на нашата Умна фабрика са нашите собствени технологии. Но това е и поредно признание, което получаваме за всичко, което направихме през изминалата година. Изключително съм щастлива, това отличие е за целия екип, за ежедневните усилия на всички наши колеги.“
Годишните награди на b2b Media отличават доказано най-добрите предприемачи, най-иновативните компании, най-устойчивите програми за employer branding, както и социално-отговорни кампании, използващи иновативно мислене за постигане на значими резултати.