Кампании на ОББ и ДЗИ спечелиха общо 8 отличия в различни категории
За втора поредна година Обединена българска банка (ОББ) стана носител на голямата награда в годишните бизнес награди b2b Media Awards. ОББ и ДЗИ, и двете част от белгийската финансова група KBC, грабнаха общо 8 награди, 7 от които „златни“.
Иновативната за българския пазар възможност всеки да стане клиент на ОББ дистанционно и само през мобилното приложение ОББ Мобайл, без да посещава клон на банка, бе отличена с първо място в категориите „Иновативна идея на годината“ и „Бизнес идея на годината“.
Две от комуникационните кампании на ОББ и ДЗИ пък бяха избрани за най-добрите проекти съответно в категории „Иновация в маркетинга“ и „Иновация в ПР сферата“. Кампанията „Дигитално мастило“ на ОББ популяризира първия мултибанкинг в мобилно банкиране в България чрез нестандартна изложба с добавена реалност, в която картините оживяваха пред очите на посетителите. Кампанията „Черен петък 13-ти“, реализирана от агенция guts&brainsDDB за ДЗИ получи второ призово място в конкурс в рамките на седмица, след като малко по-рано беше обявена за „Най-добра кампания за дигитални продажби“ на IAB MIXX Awards 2020. В нея компанията предложи на клиентите си да се предпазят от лошия късмет със застраховка, вместо със суеверия.
Номер 1 в категория „Мобилна иновация“ стана мобилното приложение eSOS, разработено съвместно от ДЗИ, VIVACOM и Сирма Груп Холдинг. Приложението е разработено с цел да помага на хора, изпаднали в беда, да се свържат с екип на спешна помощ или свои близки.
„Ден за вдъхновение в KBC Груп“ получи отличие в категория „Иновативен проект“. С него служителите на белгийската банково-застрахователна група обменят опит относно внедряваните новости във финансовия сектор.
За всички тези постижения и реализацията на общо 47 иновационни проекта от дружествата на KBC Груп в България през последните 2 години иновационният лидер на групата Кристоф Де Мил беше отличен с приза „Бизнес лидер на годината“. Той коментира наградата: „Въведохме изцяло нов начин на работа и мислене за иновациите в организацията. Днес, вече можем да се похвалим, че в белгийската група България е посочвана като бяла птица – пример за успешна бърза трансформация към дигиталния бизнес на новото нормално.“
„ОББ заслужи голямата награда под надслов „Иновация в криза“ с безпрецедентно бързата си реакция в променените пазарни условия през последните месеци. Горд съм да споделя, че ускорената дигитализация на банката доведе до по-добри и по-сигурни условия за клиенти и служители. Постиженията са налице – противно на очакванията, бележим ръст в продажбите по време на криза и дори пазарният ни дял расте“, сподели Петър Андронов, главен изпълнителен директор на ОББ и кънтри мениджър на КВС Груп в България.