В безпрецедентна година като настоящата е важно лидерите сред бизнесите и организации у нас да демонстрират своята социална отговорност.
В това 10-то юбилейно издание конкурсът, който следи "зелената" корпоративна дейност, е допълнен с нови категории, свързани с извънредната ситуация и необичайние предизвикателства на 2020 година.
В категориите изън основния панел се кандидатства с олекотен въпросник. Те включват широк спектър от възможности като:
Зелена иновация в Ковид-19
Зелено събитие
Зелена технология
Зелена образователна инициатива
Устойчиви политики в Ковид-19
Иновация от рециклирани материали и много други.
Дори и в година, пълна с предизвикателства като 2020, конкурсът отчита постигането на "зелени" цели и корпоративни стратегии сред водещите компании, структури и организации.
Очаква се засилен интерес в новата категория “Зелена образователна инциатива”, както и традиционно интересна битка в “Зелена CSR кампания” и “Зелена ПР кампания”.
Офис пространствата, която изостанаха празни в последните месеци не са изключени от надпреварата и въпроки, че някои все още не се използват с пълен капацитет, техните “зелени подобрения” са важни и за целта в конкурсът са предвидени цели две категории: “Зелен офис” и “Безхартиен офис”.
Разбира се, не са пропуснати и популярните вече раздели за “Зелена идея” и “Зелен проект”.
Една от интересните категории си остава “Зелени стартъпи” за нови компании, които развиват бизнеса си по отговорен към природата начин.
Вижте повече за конкурса на: https://green.b2bmedia.bg