Теленор получи първа награда в категория „Телекомуникации“ в десетото издание на конкурса „Най-зелените компании в България“ на b2b Media. Компанията беше отличена за своята устойчива екологична политика и практики за опазване на околната среда и борба с климатичните промени.
„Полученото от Теленор поредно отличие за най-зелена компания е признание за дългогодишния упорит труд на екипа ни в това да развиваме устойчиви екологични практики, както и за направените инвестиции с цел внедряване на високотехнологични решения и стандарти за опазване на околната среда“, каза Вилиана Станева, експерт „Корпоративна отговорност“ в
Теленор България, която получи наградата от името на телекома.
„Полученото от Теленор поредно отличие за най-зелена компания е признание за дългогодишния упорит труд на екипа ни в това да развиваме устойчиви екологични практики, както и за направените инвестиции с цел внедряване на високотехнологични решения и стандарти за опазване на околната среда“, каза Вилиана Станева, експерт „Корпоративна отговорност“ в
Теленор България, която получи наградата от името на телекома.
Теленор реализира дългосрочна стратегия за екологична устойчивост, целейки непрекъснато да намалява отпечатъка си върху околната среда. Компанията прилага устойчиви политики с екологична насоченост, чрез които освен че се грижи за природата и природните ресурси, цели да повишава информираността и екологичната култура на служителите си и тяхното ангажиране със зелени идеи.
Доказателство за положителните резултати от усилията на всички служители в Теленор е реализацията на редица собствени екологични инициативи, сред които и услугата „Върни вземи“. Успоредно с това Теленор участва и в партньорски кампании, като #beatEwaste, Капачки за бъдеще и други. Повече информация за отговорните бизнес практики на Теленор България може да бъде намерена в Доклада по Корпоративна отговорност за 2019.
Националният конкурс „Най-зелените компании в България” се провежда за десета поредна година. Целта му е да популяризира най-интересните „зелени“ идеи и инициативи през изминалата година, както и да мотивира останалите фирми да инвестират в екологични политики.