Екатерина Недялкова е новият лидер, който поема развитието на Experian Bulgaria Global Delivery Centre.
Тя има над 15 години опит в международни компании, като 4 от тях като част от екипа на Experian България, с фокус върху стратегически бизнес трансформации и подобряването на оперативните процеси.
Екатерина се присъединява към екипа през 2016 г. като ръководител на ключова за компанията програма на глобално ниво за „Непрекъснато усъвършенстване и подобряване на процесите“. В унисон с бизнес стратегията на Experian за постигане на по-добро клиентско удовлетворение и резултати, програмата се грижи начинът на работа да бъде ефективен и ефикасен, с фокус върху високата продуктивност и качество. Началото на 2019 година, Екатерина поема да ръководи програмата на глобално ниво, за четирите стратегически центъра за услуги в Experian – България, Коста Рика, Чили и Малайзия. За последните години има зад гърба си реализирани редица стратегически проекти и трансформации, които подпомагат бизнеса с иновации и автоматизации, по-добре структурирани процеси и високоефективни екипи.
Experian присъства в България от 2004 г., като сега българският офис е най-големия център за регион Европа, Близък изток и Африка с над 1000 служители. Компанията има множество отличия за най-добър работодател, заради много си инициативи, партньорства и добри работодателски практики, като програмата за гъвкаво работно време, например. Experian е в топ 5 на софтуерните компании в България.
“Българският център е един от основните двигатели за развитието на бизнеса на Experian. Нашите екипи обхващат целия цикъл по доставяне на един продукт - от разработване на софтуерните решения, през big data анализите до имплементирането им при клиентите и поддръжката. Моята роля ще бъде да продължим да надграждаме взаимоотношенията си с бизнеса и участието на българския офис в ключови проекти. Това ще даде допълнителни възможности и добавена стойност на българските екипи. Локално на пазара Experian е утвърден лидер и ние ще продължим да налагаме добрите работодателски практики и да работим за развитието на младите хора в България.“, коментира Екатерина Недялкова.
Използвайки най-новите технологии, визията на Experian е да продължи да предоставя нови решения, които отговарят на нуждите на клиентите, както в световен мащаб, така и на локално ниво, помагайки на местните банки и финансови институции в процеса им по дигитална трансформация.
Мисията на Experian е да създава едно по-добро бъдеще за потребители и бизнеси. Чрез инвестиция в нови технологии, талантливи хора и иновации, Experian помага на всеки свой клиент да вземе максимума от всяка възможност.
Тя има над 15 години опит в международни компании, като 4 от тях като част от екипа на Experian България, с фокус върху стратегически бизнес трансформации и подобряването на оперативните процеси.
Екатерина се присъединява към екипа през 2016 г. като ръководител на ключова за компанията програма на глобално ниво за „Непрекъснато усъвършенстване и подобряване на процесите“. В унисон с бизнес стратегията на Experian за постигане на по-добро клиентско удовлетворение и резултати, програмата се грижи начинът на работа да бъде ефективен и ефикасен, с фокус върху високата продуктивност и качество. Началото на 2019 година, Екатерина поема да ръководи програмата на глобално ниво, за четирите стратегически центъра за услуги в Experian – България, Коста Рика, Чили и Малайзия. За последните години има зад гърба си реализирани редица стратегически проекти и трансформации, които подпомагат бизнеса с иновации и автоматизации, по-добре структурирани процеси и високоефективни екипи.
Experian присъства в България от 2004 г., като сега българският офис е най-големия център за регион Европа, Близък изток и Африка с над 1000 служители. Компанията има множество отличия за най-добър работодател, заради много си инициативи, партньорства и добри работодателски практики, като програмата за гъвкаво работно време, например. Experian е в топ 5 на софтуерните компании в България.
“Българският център е един от основните двигатели за развитието на бизнеса на Experian. Нашите екипи обхващат целия цикъл по доставяне на един продукт - от разработване на софтуерните решения, през big data анализите до имплементирането им при клиентите и поддръжката. Моята роля ще бъде да продължим да надграждаме взаимоотношенията си с бизнеса и участието на българския офис в ключови проекти. Това ще даде допълнителни възможности и добавена стойност на българските екипи. Локално на пазара Experian е утвърден лидер и ние ще продължим да налагаме добрите работодателски практики и да работим за развитието на младите хора в България.“, коментира Екатерина Недялкова.
Използвайки най-новите технологии, визията на Experian е да продължи да предоставя нови решения, които отговарят на нуждите на клиентите, както в световен мащаб, така и на локално ниво, помагайки на местните банки и финансови институции в процеса им по дигитална трансформация.
Мисията на Experian е да създава едно по-добро бъдеще за потребители и бизнеси. Чрез инвестиция в нови технологии, талантливи хора и иновации, Experian помага на всеки свой клиент да вземе максимума от всяка възможност.