С гъвкавата си HR политика заводът за оптични елементи мотивира екипа и привлича нови таланти в кризата
На онлайн церемония, проведена в петък, 12-и февруари, „Райхле и Де-Масари България Пръдакшън“ бе удостоена с приза „HR стратегия на годината“ в конкурса на b2b Media. Годишните награди са с фокус върху постиженията на личности и компании в областта на изграждането и утвърждаването на работодателската марка.
Изминалата година постави на голямо изпитание работодателите в цял свят и затова „R&M България Производство“, специализирано в разработката, дизайна и производството на оптични компоненти за комуникационни мрежи, заложи на силна стратегия в областта на човешкия капитал. Приоритет в нея е запазването на живота, здравето и безопасността, удовлетвореността и мотивацията на екипа, както и постоянна комуникация и обратна връзка от служителите. Наред с тези приоритети отделът за „Човешки ресурси“ продължава успешно процеса на професионално развитие и мотивация на хората и откриване и насърчаване на млади таланти.
„Щастливи сме с това ново признание за нашите усилия, тъй като в последните години обществото следи критично и под лупа работодателските политики, а това е за добро! В основата на успеха на „R&M България Производство“ е работата в екип, сътрудничеството, уважението, добрата комуникация и споделянето на различни гледни точки“, споделя г-жа Станка Стоянова, мениджър „Човешки ресурси“ на компанията. „Мотивираме екипа си и като насърчаваме колегите с дългогодишен опит да предават знанията и уменията си на новите таланти. В тази връзка и през необичайната 2020 г. продължихме образователната си инициатива „Инженерна академия“. Тя осигурява платен стаж за студенти от инженерни специалности.
През 2020 г. дипломирахме първите студенти, преминали успешно през програмата. Заслужено те станаха и част от нашия екип и вече работят в „R&M България Производство“, казва в заключение тя.