Михаил Петров получи отличието за принос и утвърждаване на работодателската марка в авторитетния конкурс на b2b Media
Изпълнителният директор на Schwarz IT България Михаил Петров спечели индивидуален приз Employer Brand Leader на годината в престижния конкурс Еmployer Branding Awards, организиран от b2b Media. Отличието бе връчено за успеха при реализирането на идеята за превръщане на България в един от ключовите IT хъбове на световната ритейл група Schwarz. В конкурса, който се организира за пета поредна година и има за цел да отличи постиженията в областта на изграждането и утвърждаването имиджа и популярността на работодателския бранд, се включиха над 100 компании.
„Горд съм, че получихме това отличие от b2b Media, защото за нас то е страхотно признание и отговорност. Това е доказателство, че важността на целта, която си бяхме поставили - да превърнем Schwarz IT България в един от най-значимите IT хъбове за водещата световна ритейл група Schwarz, е оценена. Успешната реализацията на тази идея беше огромно предизвикателство, зад което стои трудът и постиженията на колегите. С екип от 350 служители имаме амбицията да растем. А тази награда ни окуражава да си поставяме още по-високи цели“, каза Михаил Петров по време на церемонията.
„Вярвам, че бизнесът винаги е първи и дава пример – като инвестира в обучението на кадри за IT бранша и ги развива. Продължаваме да надграждаме нашата работодателска стратегия, а също и да предоставяме още по-добри технологични решения за IT инфраструктурата“, заяви още той.
Schwarz IT България, която е първото дъщерно дружество на Schwarz IT извън Германия, залага на развитието както на собствените си кадри, така и на млади специалисти чрез разнообразни партньорски програми и собствени академии. Компанията успешно си партнира с учебни заведения като Стопанския факултет на СУ, техническите университети в София и Варна, както и с Професионалната гимназия по компютърни технологии и системи в Правец. С цел развиване и привличане на таланти съвместно със СУ основава и уникална по рода си магистратура за изкуствен интелект, в която като ментори се включват експерти от компанията. Паралелно с магистратурата Schwarz IT България инвестира в създаването на най-модерната зала в СУ – мултифункционално коуъркинг пространство, което допълва практическата ориентация на програмата. В резултат на усилената работа с партньорските и собствените академии над 30 млади IT специалисти вече са се присъединили към компанията.
За да е пълноценен процесът по привличането на IT професионалисти, екипът на Schwarz IT реализира успешно и друга смела идея – връщането на опитни експерти от чужбина. Амбицията на компанията да привлече българи с успешна кариера и с международен опит и знания вече дава резултат. За около година към екипа са се присъединили 15 топ специалисти, които са избрали да се върнат в България и да работят за Schwarz IT.
Изпълнителният директор на Schwarz IT България Михаил Петров спечели индивидуален приз Employer Brand Leader на годината в престижния конкурс Еmployer Branding Awards, организиран от b2b Media. Отличието бе връчено за успеха при реализирането на идеята за превръщане на България в един от ключовите IT хъбове на световната ритейл група Schwarz. В конкурса, който се организира за пета поредна година и има за цел да отличи постиженията в областта на изграждането и утвърждаването имиджа и популярността на работодателския бранд, се включиха над 100 компании.
„Горд съм, че получихме това отличие от b2b Media, защото за нас то е страхотно признание и отговорност. Това е доказателство, че важността на целта, която си бяхме поставили - да превърнем Schwarz IT България в един от най-значимите IT хъбове за водещата световна ритейл група Schwarz, е оценена. Успешната реализацията на тази идея беше огромно предизвикателство, зад което стои трудът и постиженията на колегите. С екип от 350 служители имаме амбицията да растем. А тази награда ни окуражава да си поставяме още по-високи цели“, каза Михаил Петров по време на церемонията.
„Вярвам, че бизнесът винаги е първи и дава пример – като инвестира в обучението на кадри за IT бранша и ги развива. Продължаваме да надграждаме нашата работодателска стратегия, а също и да предоставяме още по-добри технологични решения за IT инфраструктурата“, заяви още той.
Schwarz IT България, която е първото дъщерно дружество на Schwarz IT извън Германия, залага на развитието както на собствените си кадри, така и на млади специалисти чрез разнообразни партньорски програми и собствени академии. Компанията успешно си партнира с учебни заведения като Стопанския факултет на СУ, техническите университети в София и Варна, както и с Професионалната гимназия по компютърни технологии и системи в Правец. С цел развиване и привличане на таланти съвместно със СУ основава и уникална по рода си магистратура за изкуствен интелект, в която като ментори се включват експерти от компанията. Паралелно с магистратурата Schwarz IT България инвестира в създаването на най-модерната зала в СУ – мултифункционално коуъркинг пространство, което допълва практическата ориентация на програмата. В резултат на усилената работа с партньорските и собствените академии над 30 млади IT специалисти вече са се присъединили към компанията.
За да е пълноценен процесът по привличането на IT професионалисти, екипът на Schwarz IT реализира успешно и друга смела идея – връщането на опитни експерти от чужбина. Амбицията на компанията да привлече българи с успешна кариера и с международен опит и знания вече дава резултат. За около година към екипа са се присъединили 15 топ специалисти, които са избрали да се върнат в България и да работят за Schwarz IT.