Новите решения на Samsung за хотелиерството ще подобряват престоя на гостите и ще повишават нивото на обслужване

Лятото настъпва, а с него и вълненията, свързани с ваканция, пътувания и туризъм. Samsung подпомага хотелиерския бранш да посреща гости и да си осигурява тяхната лоялност чрез ново персонализирано изживяване. Чрез възможностите на технологиите хотелите и курортите могат да станат по-привлекателни и отзивчиви за своите клиенти от всякога.

„В силно конкурентен бизнес, какъвто е туристическият, всяка нова възможност да привлечеш вниманието на клиента е от изключително значение. В България непрекъснато говорим за ниско ниво на обслужване, несъответствие между предоставяната база и обслужващия персонал, така че внедряването на нови технологии, които да допринесат за удовлетвореността на клиента, а същевременно да гарантират по-добра ефективност при по-ниски разходи, е допълнителна възможност за всеки хотелиер, която да допринесе за успеха на неговия бизнес. Все повече стават хотелите у нас, които се обръщат към новите технологии в стремежа си да подобрят своите услуги и представяне като цяло и това важи както за бизнес хотелите, така и за тези в туристическите курорти”, заяви Владислав Петков, мениджър ключови клиенти, B2B решения в Samsung България.

Хората, които пътуват днес, са по-подготвени технически в сравнение с тези от предишните поколения. Това ги кара да имат високи очаквания за нивото на технологията и услугите, предлагани от хотели и курорти, в който са отседнали. Както става ясно от доклада на Ernst & Young 2015 Global Hospitality Insights report „Иновациите включват мобилни ключове, гише за самостоятелно чекиране и мобилно достъпни системи за пропърти мениджмънт, които позволяват на служителите в хотела да взаимодействат повече с гостите. Освен това последните постижения в технологията за носими устройства като смарт часовници и очила се очаква да внесат революция в начина за уеб достъп на гостите и да допринесат за персонализиране на съдържанието.

Samsung предлага решенията си за хотелиерския бранш като част от своя нов бранд Samsung Business, който включва портфолиото на Samsung от end-to-end бизнес решения. То обединява мобилни устройства, Samsung KNOX за сигурност и управление на мобилни устройства, платформата за Smart Signage на Samsung, решения за печат и още много в едно портфолио за бизнеса.

Интегрираните решения създават по-добро изживяване за гостите
Благодарение на продукти, услуги и решения, разработени от Samsung специално за хотелиерския бранш, гостите на хотела могат да се насладят на изключителен престой и допълнителни удобства.

Пристигане: Първият досег на гостите до новата свързана среда в хотела започва със самостоятелно чекиране през мобилно приложение. Когато гостите влязат във фоайето на хотела, те ще видят Samsung видео стена, която създава гостоприемна атмосфера и промотира специални временни оферти. Те ще видят и подходящи съобщения и информация в реално време на близкия Samsung интерактивен информационен бюлетин със сензорен екран, където могат да получат множество хотелски услуги без необходимостта от телефон или компютър.

Хотелският персонал използва Samsung мобилни устройства и Samsung Gear със Smart WLAN, за да оптимизира дейностите в хотела чрез унифицирана комуникация, обновяване в реално време на планирани дейности и програми, уведомления за искания и запитвания от клиенти и изпълнение на задачи, предоставяйки на хотелския мениджмънт необходимия общ поглед върху изпълнението на услугите.

 В стаята: Първото взаимодействие на гостите с технологиите в стаята става веднага при влизане – мобилният ключ им позволява да отключват вратата, ползвайки Samsung мобилно устройство. В бъдеще решенията на Samsung ще позволяват на гостите да настройват климатика и осветлението в стаята спрямо собствените си предпочитания и да ползват контролера в стаята, за да настройват температурата и осветлението чрез телевизора или мобилно устройство.

Стаите разполагат с висококачествен Samsung UHD дисплей с LYNK™ SINC/REACH, който предоставя персонализирани съобщения и информация за хотелски услуги и промоции. Гостите имат достъп и до богат набор от развлекателни предложения и лично съдържание, могат да синхронизират и собствените си устройства с телевизора.

По време на престоя: Където и да отидат в хотела, решението Samsung Smart WLAN гарантира, че гостите ще имат лесна и безпроблемна Wi-Fi свързаност, независимо от устройството, което използват. Докато вечерят в хотела, гостите ще получат на Samsung таблет пълното дигитализирано меню с мобилна точка на продажба за сигурност на плащането.

При напускане: Samsung дисплей, специално предназначен за хотелиерския бизнес, предлага дигитален преглед на сметката и уведомления за напускане. Като алтернатива гостите могат да избират дали да получат разпечатка на сметката чрез Samsung Cloud Printer с решението PrinterOn. Сигурността е защитена чрез идентификация на госта при отпечатването.

На изложението HITEC 2015 през юни Samsung ще покаже последните си иновации, които предоставят истински модерно и забележително изживяване за гостите.

Реклама

Inspiration Hub

 
  • Първа помощ при чревна инфекция през лятото

    Д-р Теа Александрова: По-голяма част от стомашно-чревните инфекции се причиняват от вируси.Д-р Теа Александрова завършва медицина с отличие през 2018 г. Работи в отделението по педиатрия и в спешения педиатричен кабинет към УМБАЛСМ „Н. И. Пирогов“ ...

Коментари

Реклама

Още новини:

Още анализи: