Търговската верига за козметика и битова химия представи анимирани продукти за грижа и добро настроение
На 4-ти април във Vivacom Art Hall Lilly Drogerie събра представители на медиите, както и инфлуенсъри от света на модата и козметиката, за да им представи своята нова имиджова концепция „В Lilly всичко оживява“.
Вечерното арт събитие привлече около 200 гости, които се забавляваха със симпатичните анимационни герои, на които Lilly „вдъхна‘‘ живот. Героите направиха своя дебют в най-новата анимация на Lilly, която имаше своята премиера на събитието – в нея слънцезащитен крем, шампоани, балсами и парфюми са ангажирани в главните роли и се справят блестящо. Платна с весели скечове с продукти оформиха своеобразна и много любопитна изложба. А за още по-специално изживяване на присъстващите гигантски продукти-маскоти оживяха в артистичното пространство и не пропуснаха да създадат страхотно настроение у всеки гост. За атмосферата допринесе също музикалният сет и стил на DJ Rady. Посланието на парти-събитието бе, че да пазаруваш в Lilly е истинско забавление в отлична компания, изпълнено с приятни изненади.
Новата концепция на Lilly Drogerie „В Lilly всичко оживява“ отразява иновативния дух на веригата, която от стъпването си у нас през 2010 г. неизменно предлага най-доброто качество за всеки член от семейството – при това винаги на разумна цена.

