Второто издание на конкурса „Годишните награди на b2b Media“ ще отличи най-иновативните и социално отговорни кампании, най-добрите предприемачи, най-креативните корпоративни офиси и иновативни компании, използващи иновативно мислене за постигане на значими резултати. Участниците се съревновават в над 10 различни категории, в които представят своите устойчиви резултати и дейности.
Част от конкурса са категориите „Социално-отговорна кампания на годината“ и новата катергория „Проект с образователна насоченост в сферата на бизнеса“.
Екипът на b2b Media си поставя лично целта да насърчи иновационната и социално-отговорна дейност на българските предприятия и да фокусира вниманието на обществото върху добрите примери в бизнеса. Чрез тази инициатива ще се мотивират и вдъхновят повече български фирми и предприемачи да бъдат по-конкурентоспособни и иновативни.
Част от конкурса са категориите „Социално-отговорна кампания на годината“ и новата катергория „Проект с образователна насоченост в сферата на бизнеса“.
Екипът на b2b Media си поставя лично целта да насърчи иновационната и социално-отговорна дейност на българските предприятия и да фокусира вниманието на обществото върху добрите примери в бизнеса. Чрез тази инициатива ще се мотивират и вдъхновят повече български фирми и предприемачи да бъдат по-конкурентоспособни и иновативни.
Категорията за социално-отговорни кампании ще оцени устойчивите проекти като критерии ще бъдат таргетиране на актуален социален проблем, мащаб на кампанията и иновативност в начина, по който е била комуникирана.
За първи път тази година в конкурса могат да кандидатстват и проекти с образователна насоченост в сферата на бизнеса.
Категорията за социално-отговорни кампании ще оцени устойчивите проекти като критерии ще бъдат таргетиране на актуален социален проблем, мащаб на кампанията и иновативност в начина, по който е била комуникирана.
За първи път тази година в конкурса могат да кандидатстват и проекти с образователна насоченост в сферата на бизнеса.
b2b Media насърчава организациите и частния сектор да вземат активно участие в образователния процес и да допринесат за развитието на бъдещите професионалисти.
Бизнес средата в България се променя като налице е вече разрастващо се стартъп общество. В категорията „Най-иновативна стартираща компания“ ще се съревновават прохождащите компании, които днес може да са малки, но утре ще водят българската икономика и ще постигат значими резултати на световните пазари, както и ще мотивират и насърчават конкуренцията в страната и чужбина.
Във второто издание на конкурса "Годишните награди на b2b Media" могат да участват физически или юридически лица, регистрирани като търговец в България. След периода на кандидатстване независимо жури ще оцени подадените в срок кандидатури и ще номинира участниците в категориите. На официална церемония на 13 юли 2016г. ще бъде отличен получилият най-много точки от журито във всяка от категориите.
Крайният срок за кандидатстване е 8-ми юли 2016г.
Срокът за кандидатстване с отстъпка в таксата е до 1-ви юли, 2016г.
Срокът за кандидатстване с отстъпка в таксата е до 1-ви юли, 2016г.
Научете повече за възможностите за позициониране като се свържете с организаторите на [email protected] или се обадите на 0877 355 234.
Партньори: ЕВРОИНС, Foodpanda, Pure Water, БАИТ, БДВО, БАПРА, Crossroads, Silicon Drinkabout, Kaldata, Fakti, Pixelmedia, Manifesto.bg, Etarget, Espressonews.