През последната година се забелязва значително повишение на броя на свързаните с интернет автомобили. Онлайн връзката се превръща в стандарт за индустрията, а концепцията за автомобила се трансформира.
През следващите 10 години интернет интеграцията се очаква да промени модела на притежаване и потребяване на автомобил, да създаде нова платформа за достъп до съдържание, да доведе до напълно автономни коли и да революционира автомобилната индустрия.
Пазарната позиция на автомобила днес е подобна на тази на смартфона през 2010 година – току що е потеглила и е готова да полети.
В нов доклад на BI Intelligence се разглежда трансформацията на автомобила. Изследват се всички променящи се зони от автомобилния пазар, включително пазарния размер на свързаните коли, пазарните лидери, потребителското търсене, ползите за производителите на автомобили, стратегиите за свързаност и други.
Ето някои от главните заключения на доклада:
- Над 380 милиона свързани коли ще са по пътищата до 2021 година. На пазара се забелязва значително засилване на плановете на производителите на автомобили да свържат голяма част от превозните средства, които предлагат.
- Потребителите приемат новите технологии по-бързо от очакваното.
- Производителите интегрират интернет свързаност в новите модели автомобили, защото това предлага нови бизнес възможности.
- Технологичните компании ще играят голяма роля в бъдещето на автомобилния пазар. Под въпрос е още дали те самите няма да произвеждат превозни средства.
- Можем да очакваме напълно автономни автомобили на пазара след няколко години. Все още има технологични и правни препятствия за автономните коли, но напоследък има много правилни крачки в посока на колите, които могат самостоятелно да се предвижат от точка А до точка Б без човешка намеса.
Очаквани доставки на свързани с интернет автомобили