За професионалистите, които искат да получат повече резултати с по-малко думи
За да успеете, трябва да можете само чрез гладкия поток и качеството на информацията да грабнете и да задържите вниманието на публиката си достатъчно дълго, че да я преведете през началния процес на взимане на решения. Слушателите трябва да придобият представа за идеята ви, да си представят как би им била от полза и след това да реагират с потенциално действие или по-нататъшен интерес. Имате около три минути.
Тази книга е посветена на умението не просто да говорим спокойно пред хора, но и да го правим ефектно и ефективно!
Хората често смятат, че добрата презентация е вид шедьовър на ораторското майсторство. Изпълнена със сложни аргументи, тя няма как да е по-кратка от поне 20 минути. Брант твърди, че това убеждение е категорично невярно. Когато говорим пред хора, казва той, разполагаме с три минути, в които трябва да им внушим да ни вземат насериозно. Успеем ли, сделката ни е сигурна, а гаранция за успех ни дава Правилото на 3-те минути.
То представлява кратък алгоритъм, съдържащ отговорите на четири основни въпроса: „Какво представям?”, „Как работи то?”, „Сигурен ли съм, че е нужно?” и „Мога ли да изпълня онова, което обещавам?” Кратките и точни отговори на тези въпроси могат да се комбинират успешно в триминутна ударна презентация, която да ни донесе успех пред всяка аудитория. От сделки със стоки и услуги до рекламни послания, от представяне на курсови и дипломни работи до служебни презентации и проекти, от кандидатстване за работа до TED Talks – правилото на 3-те минути се оказва изумително полезно!
Брант Пинвидич е холивудски режисьор и продуцент с огромен опит, продал стотици филмови и телевизионни проекти – някои от тях високорискови – на различни студиа и телевизионни канали по целия свят. Провежда семинари, на които представя системата си за успешни презентации и продажби.
За да успеете, трябва да можете само чрез гладкия поток и качеството на информацията да грабнете и да задържите вниманието на публиката си достатъчно дълго, че да я преведете през началния процес на взимане на решения. Слушателите трябва да придобият представа за идеята ви, да си представят как би им била от полза и след това да реагират с потенциално действие или по-нататъшен интерес. Имате около три минути.
Тази книга е посветена на умението не просто да говорим спокойно пред хора, но и да го правим ефектно и ефективно!
Хората често смятат, че добрата презентация е вид шедьовър на ораторското майсторство. Изпълнена със сложни аргументи, тя няма как да е по-кратка от поне 20 минути. Брант твърди, че това убеждение е категорично невярно. Когато говорим пред хора, казва той, разполагаме с три минути, в които трябва да им внушим да ни вземат насериозно. Успеем ли, сделката ни е сигурна, а гаранция за успех ни дава Правилото на 3-те минути.
То представлява кратък алгоритъм, съдържащ отговорите на четири основни въпроса: „Какво представям?”, „Как работи то?”, „Сигурен ли съм, че е нужно?” и „Мога ли да изпълня онова, което обещавам?” Кратките и точни отговори на тези въпроси могат да се комбинират успешно в триминутна ударна презентация, която да ни донесе успех пред всяка аудитория. От сделки със стоки и услуги до рекламни послания, от представяне на курсови и дипломни работи до служебни презентации и проекти, от кандидатстване за работа до TED Talks – правилото на 3-те минути се оказва изумително полезно!
Брант Пинвидич е холивудски режисьор и продуцент с огромен опит, продал стотици филмови и телевизионни проекти – някои от тях високорискови – на различни студиа и телевизионни канали по целия свят. Провежда семинари, на които представя системата си за успешни презентации и продажби.
Имате 3 минути е простичка и достъпна система, показала на стотици – от изпълнителни директори на компании в топ 100 на списание Fortune до президенти на родителско-учителски асоциации – как да използват холивудски повествователни техники, за да опростят посланието си и да получат повече с по-малко думи.
Ще можете да направите страхотно представяне на всяка една идея във всяка една ситуация, така че публиката ви не само да запомни посланието ви, но и да успее да го предаде на свои приятели и колеги. Ще видите как методите на Брант работят в голям диапазон от ситуации, вариращи от презентация на възможните инвестиции в прохождаща биотехнологична компания до представяне на оферти за спонсорство на водещи спортни стадиони, и какво ли още не.
Сега е ваш ред. Книгата ще ви въоръжи с лесен и безопасен метод за разбиване на всяка една идея до съставните й части и преструктурирането й за максимален ефект.
Опрости. Кажи по-малко. Вземи повече.
Ако всеки се научи да представя идеите си за 3 минути като Брант, ще свършим цялата работа в Холивуд преди обедната почивка. Нека всеки, който си изкарва хляба с презентации, или пък на когото се налага да прави такива от време на време, да прочете Имате 3 минути и да се възползва от силата на убедителното и смислено презентиране. - Кевин Бегс, директор на Lionsgate
Television Group
Наблюдавала съм Брант пред изключително трудна публика. Просто няма по-добър от него в представянето. Тази книга трябва да е сред задължителните четива на всеки, който иска да прави ефективни и запомнящи се презентации. – Лиз Гейтли, Spotify
Брант пренася успеха си от света на шоу бизнеса в създаването на 3-минутното правило, което е приложимо за всяка една индустрия, презентация и публика, при това с огромна резултатност и успех! - Стив Тихани, бивш генерален директор на Genral Motors
Брант си е спечелил голям брой почитатели сред нашата изключително скептична и критична публика – в това число и мен! Имате 3 минути улавя личността и практическите житейски уроци на
Брант по един увлекателен начин. Задължително четиво за тези, които планират да трупат капитал. - Нико П. Пронк, президент и изпълнителен директор на Noble Capital Markets
Това е задължително четиво за целия ми екип. Благодарение на него комуникацията, продажбите и маркетинговите ни усилия се извисиха на съвсем друго ниво. - Джо Сантос, директор и регионален началник, Bank of America Merrill Lynch
Брант има репутацията на създател на някои от най-креативните и запомнящи се презентации. Вече и вие можете да се научите да го правите. - Пол Бучиери, президент на A+E Networks Group
Едно от най-важните умения, които могат да повлияят положително на кариерата ви, е способността да представяте идеите си сбито и разбираемо. Брант е един от авторитетите в областта, които ще ви помогнат да овладеете това качество. - Джош Шайнфелд, основател на Lincoln Park Capital
Може да имате най-добрата идея на света, но какво от това, ако не можете да я представите както трябва? Имате 3 минути ви дава уменията и увереността нужни да станете перфектния презентатор. - Патрик Дрейк, съосновател на HelloFresh
Често ме питат – кой е най-добрият начин да представиш идеята си? Сега вече мога просто да кажа – ТРЯБВА да се запознаете с 3-минутното правило и да се придържате към него. - Джон Синклеър, изпълнителен вицепрезидент, OWN: кабелна мрежа Опра Уинфри нетуърк
Добрата идея е само първата стъпка. Но да извадиш идеята си на бял свят, така че хората да се ентусиазират достатъчно, за да инвестират в нея, е именно специалността на Брант. Вече може и вие да усвоите безотказния му метод. - Брад Фулър, партньор в Platinum Dunes
Ако знаете как да предадете идеята си на другите по възможно най-простичък начин, успехът е гарантиран. Брант и неговото 3-минутно правило ще ви покажат как точно да го постигнете. - Джеф Гаспин, бивш председател на NBCUniversal Television Entertainment
След един прочит на тази книга и 3 кратки минути, аз вече съм по-добър в представянето на случаите си и идеите си за споразумение, по-добър адвокат пред хората, които взимат решенията в моя свят, а именно съдията, заседателите и дори адвоката на ответника. - Робин Сакс, бивш държавен прокурор, Лос Анджелис
Лично съм наблюдавал как Брант се захваща с едно от може би най-трудните умения на света и го кара да изглежда като детска игра. 3-минутното правило ще направи това за вас. - Параг Марате, президент на 49ers Enterprises и изпълнителен вицепрезидент на Football Operations
ИМАТЕ 3 МИНУТИ
Брант Пинвидич
КАЖЕТЕ ПО-МАЛКО, ПОСТИГНЕТЕ ПОВЕЧЕ