Създаването на он-лайн бизнес на стойност милиони долари бе невъзможно до преди 10 години, но с напредъка на технологиите това вече не е така.
Броят на милионерите през 2013г. бе 9,6 милиона, а за 2015г. той вече достигна 10,2 милиона.
Технологиите, ресурсите, менторството и информацията са вече лесно достъпни. Все по-лесно е да се постигне успеха. За съжаление, много от предприемачите няма да достигнат седем цифрения доход за тази година.
Защо? Това, което липсва е правилната информираност и постоянство, заедно с правилно изпълнение на задачите.
Невъзможно е да усвоите нещо само след като го чуете. Трябва да приложите тези идеи и стратегии в практиката. Повторете този процес докато се превърне в навик за вас.
Кои са основните пречки, за да постигнете целта си – годишни приходи за милиони долари?
1. Повечето хора се фокусират върху усъвършенстване, а не експериментиране.
Преследването на перфектния продукт може да ви коства много разходи. За същото време можете да тествате десетки бизнес идеи без да търсите съвършенство. Може само два от десет проекта да бъдат успешни, но те ще ви донесат приходи, които да компенсират загубите. Идеята е да не бъдете парализирани от стремежа за съвършенство на продукта качеството на продукта си.
Тествайте прототипите и проектите си. Дори да мислите, че са налудничави. Разберете, кои от тях имат потенциал. Оптимизирайте печелившите идеи и ги изпробвани. Те не са нищо докато не бъдат тествайте и доказани.
2. Малцина премислят нещата до край
“Колкото повече се потите в мир, толкова по-малко ще кървите във война” - Генерал Хърбърт Норман Шварцкоф.
Една от най-големите ви грешки е да не сте подготвени, да не знаете какво искате, към какво се целите и как сте решили да го постигнете. Продуктивните хора имат ясно поставени резултати, към които се целят и яснота за следващите си действия.
Планирайте дългосрочно. Подгответе стратегиите и тактиките си. Стратегиите ще ви разкрият “каква е крайната ви дестинация”, “какъв бизнес искате да ръководите”, “какви клиенти ще привличате”. Тактиките ще ви покажат, по какъв начин ще постигнете този успех.
Сполучливата стратегия трябва да отговаря на следните въпроси: Това което предлагате, наистина ли е нужно на вашите клиенти? Продуктът диференциран ли е от този на вашите конкуренти?
3. Интелигентно делегиране на задачите
Да прецените, на кого да поставите ваши задачи е един от най-трудните аспекти в бизнес лидерството. Трябва да изградите стабилни корпоративни ценности, по които вашите служители да се водят. Не забравяйте да актуализирате и систематизирате тези идеали на опериране.
Следващата стъпка ще бъде да съставите вашия екип. Повечето предприемачи наемат бързо и уволняват бавно. Това е грешно. Трябва да бъде обратното.
Когато сте изградили успешния отбор, научете способностите и предела на възможности на вашите служители. При условие, че някой може да изпълни ваша задача на 80 процента, не се колебайте да делегирате изпълнението й.
4. Работете умно
Милионерите осъзнават, че няма да напреднат, ако продължават да разменят времето си за пари. В началото е приемливо да работите до късни часове, но ако искате да постигнете големия успех, трябва да накарате парите да работят за вас.
Инвестирайте в нови идеи. Разгледайте всеки начин за умножаване на средства. Ще намерите много методи, които могат да ви докарат големи печалби. Например: инвестиции в имоти, създайте сайт с членски вноски, бедете “ангел инвеститор”, създайте група от допълващи се он-лайн сайтове, развийте нови бизнес партньорства, афилиейт маркетинг и др.
5. “Какво иска да получи клиента?”, а не “какво искате вие да му дадете?”
“Как разбираме, кои проекти си заслужават инвестирането? Аз го наричам “тест за миене на зъби”: вашите клиенти трябва да използват продукта ви колкото използват четката си за зъби. Поне по два пъти на ден. Ние използваме Gmail и YouTube много повече от два пъти дневно. Тези продукти са невероятни!” споделя Лари Пейдж, изпълнителен директор на Google.
Хората се интересуват от това, какво може вашият бизнес да направи за тях. Повечето предприемачи мислят, че клиентът купува тяхната експертиза или опит. Това не е така. Потребителят иска решение на проблем или облага от продукт. Той не плаща за вашата марка или репутация, а за точно определен резултат.
Вашите клиенти са маркетингови експерти. Не мислете, че ще бъде лесно да научите техните желания, нужди, страсти и тревоги. Потребителите искат иновативен и забавен подход.
В заключение, изпълнявайте перфектно стратегиите и съветите, които споменахме. Мислете дългосрочно. Бъдете упорити и гъвкави. Вярваме, че чрез тези съвети ще видите началото на бизнес за милиони долари.