Вашият личен бранд комуникира идеалите ви със света, не само към потенциалните служители, но също и към всеки друг. Това е жизнено важно за вашето лично развитие, кариерeн прогрес и дори установяване като лидер.
Днешни времена голяма част от личното брандиране се извършва в онлайн пространството, което често означава лични акаунти в социалните мрежи. Преди да си направите профил и да качите лични снимки, които „представят вас“, спрете и помислете отново. Развитието на силен личен бранд няма да се случи за един ден.
Професионална цел, авторски опит, проучване на конкуренцията, използване на социални мрежи (не само Facebook), това са само, някои от стъпките, които ще развият вашият бранд.
Разгледайте следните 10 съвета, за това как да развиете личен бранд:
1. Направете си професионални снимки
Вашият нов професионален имидж ще започне от нова лична визия. Подходящо бизнес облекло и усмивка ще ви направят да изглеждате приветлив, информиран и влиятелен.
2. Бъдете лесно откриваем онлайн
В даден момент от вашата кариера, някой някъде ще ви потърси онлайн. Използвайте еднакви снимки за личните си профили в мрежите и истинското си име.
3. Имайте професионална насоченост
Какво ви кара да ставате сутрин? Какво ви мотивира и ви кара да се усъвършенствате? Да имате професионална насоченост означава да се борите за повече от някаква си заплата.
4. Научете се на емпатия
За да развиете успешно вашия личен бранд трябва да намерите баланса между това, което знаете и това което предстои да научите.
5. Упражнявайте авторските си умения
Премисляйте какво искате да кажете преди да седнете и да споделите мислите си онлайн. С времето вашите умения ще се развиват.
6. Актуализирайте онлайн присъствието си
В професионалната си информация и резюме включете адресите на профилите си в социалните мрежи. Там хората ще могат да научат допълнителна информация относно вашите интереси и дейности.
7. Анализирайте конкуренцията
Отделете време да разучите какво правят, говорят и колко са успешни вашите конкуренти.
8. Създайте лична бранд мисия
Включете вашата визия, идеология и аудитория, за да създадете становище, което да представлява вас.
9. Представете вашия опит
Всеки има различен опит и преживявания. Това, че сте били търговец не означава, че сме имали идентичен опит като този на всички останали. Опишете вашите задължения и опита, който сте придобили.
10. Бъдете социални по дизайн
Използвайте социалните мрежи, за да повишите разпознаваемостта си в интернет, за да представите лекторските си изяви и да споделите вашите изяви, участия и запознанства.