Месец на мъжкото здраве в болница Вита

Месец на мъжкото здраве в болница Вита
Позната ли Ви е традицията мъжете да си пускат мустаци в началото на зимата, но не защото търсят промяна, а за да подкрепят световна кауза, посветена на мъжкото здраве?

„Мовембър“ (игра на думи, комбинация от първата сричка на думата „мустаци“ (moustache) и месец ноември на английски език) е движение, което се заражда в Мелбърн, Австралия. Основната цел е да насърчи мъжете да бъдат информирани относно превенцията на здравословни проблеми, като рака на простата и рака на тестисите. Като знак на съпричастност към тази кауза е носенето на мустаци.

Прочети още: Месец на мъжкото здраве в болница Вита

Грайферите се завръщат: Обувки за есента в стил Chunky

Грайферите се завръщат: Обувки за есента в стил Chunky
Есента е тук и природата се спуска в танц със златисти и червени нюанси, създавайки усещане за топлина и уют. Но това не е единствената промяна, която сезонът ни носи. В света на модата, есенните месеци винаги довеждат със себе си вълнуващи новости и свежи тенденции. За тази година, една от най-горещите модни теми са чънки ботите и ботите с връзки, които осигуряват стабилност и комфорт със своите мега здрави подметки. С течение на времето, чънки обувките се превърнаха в символ на смелост и индивидуалност и са задължителен елемент от есенния гардероб на модерната жена.

Прочети още: Грайферите се завръщат: Обувки за есента в стил Chunky

Къде се позиционира българинът в интернационалната “война срещу парите в брой” ?

Къде се позиционира българинът в интернационалната “война срещу парите в брой” ?

61% от респондентите, участвали в допитване по темата, изготвено от агенция Тренд, специално за финансовия форум NEXT DIFI 2023, използват безконтактни методи за плащане – дебитна карта, мобилни приложения и др.

Хората на възраст над 70 години и хората с по-ниско образование и от по-малки населени места съставляват останалите 39%. Въпреки това 35% от респондентите, използващи безконтактно плащане, предпочитат плащането в брой, сочи проучването, проведено сред 1004 респонденти на възраст над 18 години по поръчка на организаторите на събитието b2b Media.

В голяма степен страхът на хората определя избора им дали да плащат безкешово, или в брой, каза Евелина Славкова, съосновател на социологическа агенция „Тренд“ при представянето на данните от представителното проучване по време на форума.

Прочети още: Къде се позиционира българинът в интернационалната “война срещу парите в брой” ?

Опожарената гора в зона „Сечемека“ край Девин се възстановява успешно

Опожарената гора в зона „Сечемека“ край Девин се възстановява успешно
3-годишният съвместен проект на „Девин“ ЕАД с горското стопанство постави основата за възстановяването на местността.
 
Тригодишната програма в помощ на възстановяването на опожарената гора в зона „Сечемека“, която „Девин“ ЕАД разработи съвместно с горското стопанство на град Девин след пожарите през 2020 година, завърши успешно със залесяването на нови 330 борови фиданки от доброволци от компанията. Проектът на стойност 12 хил. лв. има за цел почистването и залесяването на 10 дка от местността.

Прочети още: Опожарената гора в зона „Сечемека“ край Девин се възстановява успешно

Модните трендове при обувките Есен/Зима 2023/24 представят богат от контрасти микс

Модните трендове при обувките Есен/Зима 2023/24 представят богат от контрасти микс
Нежни силуети срещат груби подметки в успешна комбинация от женственост и сила
 
Модните трендове при обувките Есен/Зима 2023/24 идват под мотото на Гьоте - „позволено е това, което се харесва“. Новият сезон радва с креативен стайлинг и вълнуващи нови интерпретации. Те се проявяват в един богат на контрасти микс от меко и грубо, спортно и елегантно, женствено и мъжко, а комфортът и стилът се спояват в едно и гарантират изненадващи модни моменти.

Прочети още: Модните трендове при обувките Есен/Зима 2023/24 представят богат от контрасти микс

Аделина Йотова и новата ѝ изложба „Отвъд видимия свят“

Аделина Йотова и новата ѝ изложба  „Отвъд видимия свят“
На 17 октомври художничката Аделина Йотова открива изложбата си „Отвъд видимия свят“.
 
Творчеството на Аделина Йотова се отличава със собствен стил, цветове, вдъхновени от емоциите и доза мистичност. Художник и преподавател по изобразително изкуство, тя докосва душите на ценителите със своите творби.
 
Аделина е завършила Националната художествена академия през 2003 г. при проф. Анна Бояджиева, а от 1998 г. се занимава активно с изкуство. Има реализирани десетки изложби в страната и чужбина. Тя споделя, че напълно естествено и неосъзнато се е зародила любовта и към изкуството, израствайки в ателието на баща си – художника Христо Йотов.
 

Прочети още: Аделина Йотова и новата ѝ изложба „Отвъд видимия свят“

„По-чист въздух - по-здрави ученици“: Кампанията "Знаеш ли какво дишаш?" промени Средно училище "Вичо Грънчаров" в град Горна Оряховица

„По-чист въздух - по-здрави ученици“: Кампанията "Знаеш ли какво дишаш?" промени Средно училище "Вичо Грънчаров" в град Горна Оряховица
В стремежа към създаване на по-чиста и здравословна среда за учениците, кампанията "Знаеш ли какво дишаш?" достигна и до СУ „Вичо Грънчаров” в Горна Оряховица. В учебното заведение бяха монтирани 20  броя сензори за измерване качеството на въздуха в класните стаи и кабинетите.

Кампанията, „Знаеш ли какво дишаш?“ има за цел да се справи с критичния проблем с качеството на въздуха в затворени помещения и неговото въздействие върху здравето и работоспособността на учениците и техните преподаватели. СУ „Вичо Грънчаров” и Кю Онлайн ООД – гр. Русе, в партньорство заедно реализират проекта “По-чист въздух - по-здрави ученици”. Чрез този проект училището прави още една крачка към осигуряването на по-безопасна и по-благоприятна учебна среда. Тази иновативна инициатива стана възможна благодарение на финансирането от ПУДООС по Националната кампания „Чиста околна среда – 2023“ и проактивните усилия на всеотдайното ръководство и екипа на училището.

Прочети още: „По-чист въздух - по-здрави ученици“: Кампанията "Знаеш ли какво дишаш?" промени Средно училище...

Реклама

Още новини:

Още анализи: