Картография на идеи

Картография на идеи

Как да открием и използваме скритата сила на ума си

Работата на Наст в тази книга дава шанс на творческите умове да изложат мисловния си процес ясно в образи, а на аналитичните – да открият творческото в себе си. Ако иматенужда от прагматичен наръчник за процеса на картографирането на идеи стъпка по стъпка, вече сте го открили.

Прочети още: Картография на идеи

Син океан

Син океан

От авторите на световния бестселър Стратегията „Син океан“

Пътешествието с авторите на една от най-емблематичните и въздействащи книги по стратегия в света, чиито понятия „червени океани“ и „сини океани“ завинаги промениха бизнес езика, продължава.

Прочети още: Син океан

Музикалният албум „Причините да останеш жив“ повтаря успеха на книгата на Мат Хейг

Музикалният албум „Причините да останеш жив“ повтаря успеха на книгата на Мат Хейг

Дългоочакваният албум на британския писател Мат Хейг и барабаниста Анди Бъроуз Reasons to Stay Alive (Причините да останеш жив) влезе в топ 40 на iTunes само ден след официалната си премиера. Автор на текстовете на всички 11 песни в албума е Мат Хейг, а повечето от тях са посветени на темата за депресията. Спечелилият отдавна симпатиите на читателите по цял свят Хейг доби популярност и у нас с автобиографичната книга „Причините да останеш жив“ (изд. „Intense”), превърнала се в бестселър и платформа за популяризиране на темата за психичното здраве.

Прочети още: Музикалният албум „Причините да останеш жив“ повтаря успеха на книгата на Мат Хейг

Работодател по мярка

Работодател по мярка

В днешният свят на неограничени възможности за избор всеки бизнес се стреми да привлече повече потребители. Но доколко различните бизнес светове са привлекателни за търсещите работа? Могат ли да се предвидят причините и, най-вече, да се контролират факторите, които определят избора на кандидатстващите за работа? Ако бизнесите искат да имат екипи от перспективни и талантливи лидери, а не просто заменими работници, те трябва да се включат в "битката за талантите".

Прочети още: Работодател по мярка

Ретаргетинг х 2

Ретаргетинг х 2

Как ползването на повече от един доставчик на ретаргетинг услуги повишава резултатите, а не бюджета
*Каталин Емилиан

В света на ретаргетинг рекламата най-важни са резултатите. Когато маркетинг специалистите получат оферта от втори доставчик на ретаргетинг услуги, те често се опасяват, че използването му би довело до по-лоши резултати. Опасенията им са свързани с това, че продажбите, осъществявани чрез първата ретаргетинг стратегия, ще намалеят при въвеждане на втората, или че цените на всяка кампания ще се повишат. Всъщност данните сочат точно обратното - конкуренцията между ретаргетинг доставчиците влияе положително на резултатите. Ето как използването на повече от една ретаргетинг стратегии може да генерира по-високи печалби…

Прочети още: Ретаргетинг х 2

Реклама

Още съвети:

Представяме ви: