10 неща, които умните хора не правят
- Детайли
- Написана от LifeHacker
Какво ви минава през главата, когато чуете да наричат някого умен? Сигурно си мислите за интелигентност, образованост, ерудиция. Да бъдеш умен обаче е нещо много повече. Истински умните хора са пълни със съчувствие, творчески, смирени и благодарни личности. Те гледат на себе си като на късче от един по-голям свят. И знаят, че са способни на велики дела.
Мотивацията е важна за успеха ви, но тя сама няма да е достатъчна, за да ви предвижи напред. Поддържането на вашата целенасоченост по пътят ви от служител към предприемач ще е от ключово значение. Ще осъзнаете, че е много лесно да се отклоните от целите си или да се обезкуражите по време на прехода.
Искате ли да се отървете от множество имейли наведнъж? Или да избягате от ужаса да изпратите съобщение до всички наведнъж?
Благодарение на някои апликации за Chrome, облачни услуги и вградени функции да Google, Gmail ще можете да си отговорите на тези въпроси и да постигнете статуса на „липса на непрочетени входящи съобщения“.
Не очаквайте коренни промени в първите една или две седмици.
Има множество начини, по които да се предпазите и да не станете част от лошата статистика. Полицията препоръчва аларми за крадци и външно осветление за дома.
Общоприето е да вярваме, че стремежът към по-успешна кариера, повече пари и добри лични взаимоотношения ще ни направи щастливи.
Оказва се обаче, че това е много вредно разбиране. Научният журналист Уенди Зукерман обясни наскоро тази идея в епизод от подкаст поредицата “Science VS”.
Прочети още: 10 неща, които умните хора не правят
7 съвета как да започнете бизнес в свободното си време
- Детайли
- Написана от manifesto.bg
Много хора мечтаят да напуснат ежедневната си работа и да започнат собствен бизнес. Голяма част от успешните предприемачи е трябвало да задържат работните си позиции до момента, в който техният проект се е развил достатъчно. Този преход може да бъде много стресиращ и труден, особено когато дневната ви работа не ви доставя удоволствие. Не е нужно да е така!
Мотивацията е важна за успеха ви, но тя сама няма да е достатъчна, за да ви предвижи напред. Поддържането на вашата целенасоченост по пътят ви от служител към предприемач ще е от ключово значение. Ще осъзнаете, че е много лесно да се отклоните от целите си или да се обезкуражите по време на прехода.
Прочети още: 7 съвета как да започнете бизнес в свободното си време
9 съвета за оптимизиране на работата ви с Gmail
- Детайли
- Написана от manifesto.bg
Препълнената поща е кошмар за продуктивността на компаниите и служителите, но има начини, по които можете да направите вашата работа с Gmail по-ефективна.
Искате ли да се отървете от множество имейли наведнъж? Или да избягате от ужаса да изпратите съобщение до всички наведнъж?
Благодарение на някои апликации за Chrome, облачни услуги и вградени функции да Google, Gmail ще можете да си отговорите на тези въпроси и да постигнете статуса на „липса на непрочетени входящи съобщения“.
Прочети още: 9 съвета за оптимизиране на работата ви с Gmail
Как да повишите концентрацията си?
- Детайли
- Написана от manifesto.bg
Концентрацията изисква огромни количества усилие и време. Ако търсите да повишите нивото си на продуктивност или имате проблеми с краткотрайната памет, ще ви се наложи да използвате нови методи и техники за повишаване на нивото ви на концентриране.
Не очаквайте коренни промени в първите една или две седмици.
Прочети още: Как да повишите концентрацията си?
Как да се предпазим от кражби и влизане с взлом?
- Детайли
- Написана от manifesto.bg
От автоматични ключалки до камери за наблюдение, това са само някои от начините да си осигурите сигурност на дома.
Има множество начини, по които да се предпазите и да не станете част от лошата статистика. Полицията препоръчва аларми за крадци и външно осветление за дома.
Прочети още: Как да се предпазим от кражби и влизане с взлом?
Учени разкриват тайната на щастието
- Детайли
- Написана от manifesto.bg
Кога за последно бяхте наистина щастливи?
Общоприето е да вярваме, че стремежът към по-успешна кариера, повече пари и добри лични взаимоотношения ще ни направи щастливи.
Оказва се обаче, че това е много вредно разбиране. Научният журналист Уенди Зукерман обясни наскоро тази идея в епизод от подкаст поредицата “Science VS”.
Защо милиардерът Ричард Брансън никога не е имал офис?
- Детайли
- Написана от manifesto.bg
„Има 5 основни места където съм работил неуморно ден и нощ през годините и ще забележите, че офисът не е един от тях“ пише Ричард Брансън в скорошна публикация на блога на авиолинии Virgin. „Никога не съм имал бюро, никога не съм работил от офис и със сигурност никога не съм спазвал работно време“.
Прочети още: Защо милиардерът Ричард Брансън никога не е имал офис?