Home office контекстът, новото „нормално“ и отражението им върху взаимоотношенията родители - деца
- Детайли
- Написана от manifesto.bg
Все повече хора са в модела на дистанционната работа или редуват ходене в офис на смени. Родителите са вкъщи тялом, но дали са там „духом“? Дали физическото им присъствие е достатъчно пълноценно, за да се брои за време, прекарано с децата?
Не е пълноценно и много родители споделят за “гузната си съвест” от напрежението, бързането и неспособността да отделят семейните от служебните процеси. Няма как да не е така – не случайно толкова много професии се занимават с въздействието на околната среда върху човека. Ергономията отделя специално място на разположението на мебелите, за да е оптимизиран работният процес, на посоката, в която гледаш, височината на екрана, удобните слушалки и микрофон, осветлението... Вкъщи действат толкова много стимули, че човек има нужда да канализира вниманието и мисълта в „пространствен тунел” (защото съседите правят ремонт, детето слуша силна музика, пералнята центрофугира...). Така в един момент и детето започва да се възприема като задача, обитавайки същото пространство.
Ани Хира: Обменът на енергия, идеи, както и творческият заряд са в пъти повече, когато сме заедно на живо
- Детайли
- Написана от manifesto.bg
Здравословните взаимоотношения се базират върху баланса на близост и отделност
- Детайли
- Написана от manifesto.bg
Прочети още: Здравословните взаимоотношения се базират върху баланса на близост и отделност
Георги К. Първанов: Няма как да развиеш сплотен екип дистанционно
- Детайли
- Написана от manifesto.bg
Прочети още: Георги К. Първанов: Няма как да развиеш сплотен екип дистанционно
Пандемията от COVID-19 предостави както предизвикателства, така и възможности
- Детайли
- Написана от manifesto.bg
Д-р Дейвид Еванс заема длъжността президент на Southern Vermont College от януари 2015 г. до май 2019 г. Той е бил и вицепрезидент по академични въпроси и декан на преподавателите в Buena Vista University (2008-2014). Преди това е бил декан на Petree College of Arts and Sciences в Oklahoma City University (2005-2008), преподавател по английски език и председател на катедрата по „Английски език, реч и журналистика“ в Georgia College & State University (2000 - 2005), член на факултета (1990-2000 г.) и председател на катедрата по „Английски език“ (1996-2000 г.) в Cornell College.
Прочети още: Пандемията от COVID-19 предостави както предизвикателства, така и възможности
Страната ни има всички предпоставки за развитие на иновации
- Детайли
- Написана от manifesto.bg
През 2012 г. напуска Google заедно с колегата си Андрю Фърст и заедно стартират Leanplum, водени от идеята да предоставят възможност за създаване на по-дългосрочни, стабилни и ефективни взаимоотношения между маркетинг специалисти и потребители на мобилни устройства.
Прочети още: Страната ни има всички предпоставки за развитие на иновации
90% от каросерията и интериора на една кола може да бъде 3D принтиран
- Детайли
- Написана от manifesto.bg
Запознайте се с Теодосий Теодорсиев, основател на Kinetik Automotive, чиито екип разработи първия електрически спортен автомобил. Също така е сериен предприемач, основател на софтуерната фирма DevLabs, базирана във Варна, съосновател на единствения български стартъп, преминал през най-престижния accelerator Y Combinator в силициевата долина.
Тео завършва Техническия университет във Варна, Executive MBA в Cotrugli Business School и следдипломна квалификация в Япония. Любимата му дума е „невъзможно“, особено, когато хората я използват по отношение на начинанията му. Вярва, че един от начините да „хакнете системата“ е винаги да се стремите да дадете възможност за реализация на талантливи, енергични и целенасочени хора, независимо от техния академичен или практически опит . Затова и любимият му цитат е на американската етноложка Маргарет Мийд, който гласи следното: „Никога не се съмнявайте, че малка група мислещи, отдадени граждани могат да променят света. Всъщност, само тя може да го промени“. Това послание е в основата и на самия проект за създаване на Kinetik Automotive.
Прочети още: 90% от каросерията и интериора на една кола може да бъде 3D принтиран