Как се пише рекламно послание, което работи

Как се пише рекламно послание, което работи

Дрейтън Бърд е една от най-значимите фигури в областта на директния маркетинг и реклама за последния четвърт век. Има 52 години практически опит в онлайн и офлайн маркетингa. През 2003-та година „Chartered Institute of Marketing” определя Дрейтън Бърд като един от 50-те специалисти в света, оформили развитието на съвременния маркетинг, затова получава прозвището "Бащата на маркетингa". Той ще бъде един от лекторите на предстоящото събитие на 18-ти и 19-ти октомври Innowave Summit 2019 във Варна.

Ако трябва да дадете съвет за това как да сме успешни копирайтъри, какъв би бил той?

Прочети още: Как се пише рекламно послание, което работи

Емоции, динамика и истинска удовлетвореност

Ивелина Иванова, експерт Социални медии в Банка ДСК

Здраво стъпила на земята дама, перфекционист, който винаги изпипва всичко до последния детайл и неуморим генератор на идеи, Ива е част от екипа, който изгражда присъствието на Банка ДСК в социалните медии и съвестно отговаря на всички Ваши въпроси. За това каква е спецификата на работата в социалните медии в най-голямата банка в страната и как съчетава работата с грижата за семейството си и двете си деца, разберете от самата нея:

На какво посвещаваш свободното си време?

Прочети още: Емоции, динамика и истинска удовлетвореност

ПР Приз 2019 доказва огромната роля на комуникаторите в бизнес развитието на компаниите

ПР Приз 2019 доказва огромната роля на комуникаторите в бизнес развитието на компаниите

Илияна Захариева поема ръководството на Българското дружество за връзки с обществеността (БДВО) през 2019 г., след мандата на Мила Миленова, който приключи в края на миналата година. Илияна Захариева е член на Управителния съвет на БДВО от 2012 г. От 2014 г. тя е директор „Корпоративни комуникации” в А1 България. Отговаря за всички комуникационни дейности на компанията, насочени към обществото и служителите. Илияна Захариева има близо 20 години опит в сферата на корпоративните комуникации, връзките с обществеността, маркетинга и рекламата.

Г-жо Захариева, каква е изминалата 2018 година за пиар бизнеса в България, ако съдите по проектите, представени в конкурса PR приз?

Прочети още: ПР Приз 2019 доказва огромната роля на комуникаторите в бизнес развитието на компаниите

Джак Ма: От философ до филантроп. Из „Alibaba – империята, която Джак Ма изгради”

Джак Ма: От философ до филантроп. Из „Alibaba – империята, която Джак Ма изгради”

В света на бизнеса 8 септември ще бъде запомнен с новината, че навръх 54-ия си рожден ден в понеделник създателят на онлайн гиганта Alibaba Джак Ма се оттегля и ще се отдаде на филантропия.

Бившият учител по английски език основава и само за петнайсет години превръща Alibaba в една от най-мощните компании в света, от която зависят стотици милиони потребители. Сега той ще се съсредоточи именно върху проекти в сферата на образованието.

Прочети още: Джак Ма: От философ до филантроп. Из „Alibaba – империята, която Джак Ма изгради”

Трудностите при стартиране на собствен бизнес

Трудностите при стартиране на собствен бизнес

Създаването на собствена фирма, успешното ѝ развитие и утвърждаване на пазара е нелека задача, която може да се усложни допълнително, ако попаднем в капана на някои от най-често срещаните грешки при стартиране на собствен бизнес.

Според Павел Хрисков - IT специалист с международен опит, финансов и бизнес консултант, един от основните проблеми, пред които стартиращите предприемачи се изправят, е разминаването между това, което мислят и планират, което казват и обещават, и това, което реално правят.

Прочети още: Трудностите при стартиране на собствен бизнес

Лична кауза – развитие на 100 бизнеса в България

Лична кауза – развитие на 100 бизнеса в България

Борислава Киркова е сертифициран коуч по програмата на Noble Manhattan Coaching – една от трите водещи в света компании, които обучават в коучинг умения. Работи повече от десет години в голяма международна компания, 3 от тях в Германия в отдели Маркетинг и продажби за ЕМЕА. Кариерата ѝ продължава по различни проекти в Румъния, Полша и Швейцария. Опитът, насъбран през всичките тези години, и пряката ѝ работа с мениджъри на високи нива, различни екипи и проекти, собственици на фирми, я води до решението за промяна. Липсата на лично време при по-голямата част от хората на ръководни позиции, както и липсата на екипен дух за сметка на строгите индивидуалисти в екипната работа, са сред факторите, които я мотивират да търси друго развитие, така че, от една страна, да бъде полезна, а от друга, удовлетворена от това, което прави. Пътят я отвежда до коучинга, НЛП техниките и тренингите за успешни родители. Днес Борислава Киркова е регионален директор на новосформиралия се консултативен борд на Алфа Груп Интернешънъл в София.

Защо избра Алфа Групата за своя кауза?

Алфa Групата олицетворява всички мои принципи и разбирания. Помагайки на предприемачи и собственици на бизнес да развиват компаниите си, помагам и на техните семейства да имат повече време с тях, на техните служители да останат на работа и да имат прехрана за семейства си и така отчасти вярвам, че помагам за развитието на икономиката в България. Моята лична кауза и мисия е да помогна на 100 бизнеса в България да се развият и разраснат.

Прочети още: Лична кауза – развитие на 100 бизнеса в България

Силата и издръжливостта на една компания идва от разбирателството между хората в нея

Силата и издръжливостта на една компания идва от разбирателството между хората в нея
Саймън Синек е мотивационен говорител, консултант и автор на 5 бестселъра, един от които е "Start With Why". Той е безспорен оптимист, който вярва в едно по-ярко бъдеще и в способността ни да го изградим заедно. Саймън иска да вдъхновява хората да правят това, което вдъхновява тях самите, така че заедно всеки от нас да променя света ни за по-добро. С мисията да трансформира начина, по който бизнесът мисли, действа и оперира, Саймън и неговият екип работят с лидери и организации в почти всички сектори, за да помогнат за промяната на културата на компаниите и за създаването на по-добър свят на работното място.
 
Да обичаме работата си, да се чувстваме сигурни на работното място, да работим за компания, на която действително ѝ пука как се чувстваме и какво мислим за това, което правим – всичко това звучи идеално. Но броят на лидерите, които искат служителите им да се чувстват сигурни, когато идват на работа, за жалост, е много по-нисък, отколкото си представяме. Работата е просто работа.

Прочети още: Силата и издръжливостта на една компания идва от разбирателството между хората в нея

Реклама

Представяме ви:

Още съвети: