Успешната компания на 21 век създава споделени стойности

Успешната компания на 21 век създава споделени стойности

Д-р Марина Стефановае преподавател във Висшето училище по застраховане и финанси и в Стопанския факултет на СУ „Св. Климент Охридски“. Паралелно със заетостта си в академичната област, Марина Стефанова е директор „Устойчиво развитие“ към Българската мрежа на Глобалния договор на ООН. Работи активно за създаване на стандарти и политики в областта на КСО като член на Огледалния комитет на ISO 26 000 към Българския институт за стандартизация, член на Работната група 13 към Министерството на труда и социалната политика и активен участник в работата на Икономическия и социален съвет. През 2013 г. b2b media ѝ връчва приза „Зелена личност на България“. Най-новият ѝ мултимедиен информационно-образователен проект CSR AdviceBoх я позиционира в общественото пространство като един от онлайн предприемачите с кауза.

Прочети още: Успешната компания на 21 век създава споделени стойности

Стремим се да станем дигитална банка от следващо поколение

Стремим се да станем дигитална банка от следващо поколение

Дигитализирането на продуктите и процесите e задължително условие за новата ера в банкирането, казва Валентин Гълъбов, председател на УС, TBI Bank в специално интервю за b2b Media.

TBI Bank има типичен ритейл профил с фокус върху потребителското кредитиране чрез клонове в България и Румъния. Банката традиционно е сред най-ефективните в България, с традиционно високи показатели по отношение на възвращаемост на активите и собствения капитал в сектора. Наскоро TBIBankпредстави пред медии новата си дигитална стратегия и анонсира пускането на иновативна платформа за онлайн кредитиране при покупка на стоки чрез интернет търговия, която вече успешно работи на румънския пазар. 

Прочети още: Стремим се да станем дигитална банка от следващо поколение

GDPR не е страшен

GDPR не е страшен

В днешните дигитални времена ставаме свидетели как все повече личностната идентичност от физическа се измества към дигитална, коментира по повод новата регулация Християн Стоянов, мениджър „Бизнес развитиев Канон България в специално интервю за b2b Media.

Съвсем скоро компаниите ще се изправят пред предизвикателството да постигнат съответствие с Европейския регламент за защита на личните данни. Кои ще са най-затруднените бизнеси и роганизации?

Прочети още: GDPR не е страшен

LinkedIn - платформата на бизнеса и професионалистите в него

LinkedIn - платформата на бизнеса и професионалистите в него

На 20 април в София ще се проведе практическо обучение за работа със социалната мрежа

Завъртян в социални мрежи и нетуъркинг събития светът ни днес е динамичен и пъстър. Въпреки това търсим правилните пътища за връзка един с друг, особено, когато става въпрос за бизнес партньорства. От друга страна в планирането на корпоративните си комуникации сме фокусирани в избора на правилните аудитории и точните послания. Всеки ден излиза нова актуализация, можем ли да поддържаме темпото? Знаем ли как да плуваме в необятния океан от съдържание, социални онлайн групи и дали владеем инструментите за общуване с клиенти и партньори? Всъщност въпросът е един – умеем ли да използваме оптимално всичко, което съвременния онлайн свят ни предлага? 

Прочети още: LinkedIn - платформата на бизнеса и професионалистите в него

Донесохме "зелена" промяна на автобусния пазар

Донесохме "зелена" промяна на автобусния пазар

Въвеждаме и други положителни новости в сектора, като дигитализираме старата автобусна школа, казва Ласло Аран, регионален управляващ директор на FlixBus.

Интервюто е проведено едновременно с Ласло Аран и Магдалена Ангелова веднага след стъпването на FlixBus на българския пазар. Първите линии са от София до Будапеща, Виена и Букурещ и се изпълняват ежедневно от 22 март насам.На българския пазар партньор на компанията е Florentia Bus. FlixBus поставя пътуването на следващо ниво: билети чрез смартфон, безплатен Wi-Fi, комфортни седалки с повече място за краката, климатик, електрически контакти до всяка седалка и тоалетна на борда.

Прочети още: Донесохме "зелена" промяна на автобусния пазар

Трафикът е съвременното робство

Трафикът е съвременното робство

Често трафикантите не изглеждат никак подозрителни. Това, което съветваме най-вече младите хора, търсещи работа в страната или чужбина е да ни търсят безплатно и по всяко време на Националната телефонна линия за борба с трафика на хора - 0800 20 100, казва Моника Николова от екипа на А21 – неправителствена организация, която си е поставила за цел да предотвратява случите на трафик било за сексуални или за експлоататорски цели.

Моника Николова е в А21 от юли 2013 година. Част е и от екипа на Либърти - социално предприятие, което помага на жертвите на трафик да се върнат към ежедневието и да преодолеят травмите. Завършила е Европейски колеж по икономика и управление, Пловдив. Бакалавър е по Бизнес администрация. Живяла е в САЩ за периода от 4 години, но се връща в България, за да участва активно в социални каузи, като тази на А21.

Прочети още: Трафикът е съвременното робство

Компаниите трудно намират правилните партньори за румънския пазар

Компаниите трудно намират правилните партньори за румънския пазар

Румъния стана третият по значимост външнотърговски партньор за България след Германия и Италия, изпреварвайки Турция, казва Елеонора Иванова, председател на УС на Българо-румънска търговско-промишлена палата в специално интервю за b2b Media.

Елеонора Иванова е завършила СА „Д.А.Ценов“ Свищов, специалност „Финанси и кредит“, със следдипломна квалификация по счетоводство от Университета на Уелс, Великобритания. От 2003 г. до 2007 г. е Изпълнителен директор на Българо-румънска търговско-промишлена палата. От 2013 г. до момента е Председател на УС на Българо-румънска търговско-промишлена палата. Цялостно управление и администриране на БРТПП,  трансгранично сътрудничество, подкрепа на бизнеса и инвестиции, организация и провеждане на работни срещи, форуми и конференции, връзки с обществеността и маркетинг, подготовка и управление на проекти.

Прочети още: Компаниите трудно намират правилните партньори за румънския пазар

Реклама

Представяме ви:

Още съвети: