Бизнес анализът спомага на организациите да дефинират своите нужди

Бизнес анализът спомага на организациите да дефинират своите нужди

Мариана Митевска, председател на Софийската секция на Международния институт по бизнес анализ:

Г-жо Митевска, през тази година Софийската секция на Международния институт по бизнес анализ (МИБА) навърши осем години. Какво представлява бизнес анализа и каква е ползата от него за държавния и частния сектор? 

Прочети още: Бизнес анализът спомага на организациите да дефинират своите нужди

Новата тенденция е споделеното хранене

Новата тенденция е споделеното хранене

17% от българите са в Интернет, а тези, които поръчват продукти и услуги онлайн, са 22 на сто. Общият брой на хората в България, които поръчват храна онлайн, е 6.5%. Този резултат обаче непрекъснато нараства положително, казва Владимир Давчев, основател на Bgmenu в специално интервю за b2b Media.

Владимир Давчев е основател на BGmenu. Българският онлайн портал за поръчка и доставки на храна предоставя на потребителите възможност да си поръчат храна от над 550 ресторанта и 30 вида кухня в цялата страна, като броят им се увеличава непрекъснато.

Прочети още: Новата тенденция е споделеното хранене

Първият ми съвет към всяка компания е да бъде честна

Първият ми съвет към всяка компания е да бъде честна

В КСО проектите най-често срещаната грешка е да „играем на сигурно“ и да подкрепяме „модерни“ или „обществено угодни“ инициативи. Това е краткосрочен и повъхностен подход и не само КСО експертите го разпознават, коментира д-р Марина Стефанова в специално интервю за b2b Media по повод на инициативата CSR AdviceBox. Професионалната онлайн поредица CSR AdviceBox дава актуална, ключова и синтезирана информация в областта на устойчивостта и подготвя за предизвикателствата при управление на корпоративната социална отговорност в бизнеса. Двадесетте серии съдържат отговори на ключови въпроси от КСО-тематиката и са насочени към представители на висшия мениджмънт и ръководители на процесите. Поредицата ще бъде излъчена в рамките на 10 месеца и ще бъде достъпна на английски и български език.

Прочети още: Първият ми съвет към всяка компания е да бъде честна

Sharks in IT: Изкуството на новите технологии

Sharks in IT: Изкуството на новите технологии

Новата технологична революция се случва и е част от нашето ежедневие. Ето защо Sharks in IT / Tech Summit се появи и неговото първо издание е на 30 май 2017 г. в София тех парк, разказва Надя Маринова, главен редактор на b2b Media.

Какво стои зад идеята за технологичния форум Sharks in IT?

Прочети още: Sharks in IT: Изкуството на новите технологии

Българските рекламни агенции налагат тенденции и извън страната

Българските рекламни агенции налагат тенденции и извън страната

Вече няма граници в глобалното общество, същото е и в комуникацията, смята Катя Димитрова (председател на Българската Асоциация на ПР Агенциите, собственик и управител на комуникационната група Интерпартнерс) в специално интервю за b2b Media  по случай 25-годишнината на компанията.

Катя Димитрова е дълогодишен рекламист, понастоящем председател на Българската Асоциация на ПР Агенциите (БАПРА),съветник по комуникационните въпроси на Българо-Белгийския бизнес клуб и активен участник в редца корпоративни проекти на агенцията, която менажира. Катя се занимава с публични комуникации повече от 20 години. Собственик и управляващ съдружник е на групата Интерпартнерс, която включва рекламна агенция Интерпартнерс, ПР агенция ИнтерИмидж и нишова медиа компания TVLowCost. Започва като предприемач с една от първите рекламни агенции за цялостно обслужване в България през 1992 година и следвайки трендовете и изискванията на пазара, отделя ПР услугите на компанията в самостоятелен бранд - ИнтерИмидж - който бързо се утвърждава с отлична пазарна репутация и работи за клиенти като Европейската Комисия, Национална Агенция за Приходите, Посолство на Белгия, множество корпоративни проекти. Катя Димитрова е Магистър е по Международни Икономически Отношения от УНСС, специализирала е ПР и реклама последователно в Белгия и Германия.

Прочети още: Българските рекламни агенции налагат тенденции и извън страната

Градим нов мост за инвестиции между София и Берлин

Градим нов мост за инвестиции между София и Берлин

София набира популярност като новата гореща дигиталната и старт-ъп точка на Югоизточна Европа, казва Стефан Йонков, ръководител на Службата по търговско-икономически въпроси в Берлин в специално интервю за b2b Media.

Стефан Йонков е ръководител на Службата по търговско-икономически въпроси в Берлин, Федерална Република Германия и член на Надзорния съвет на Германо-българския форум - НПО с идеална цел подпомагане развитието на двустранните отношения между двете държави.

Прочети още: Градим нов мост за инвестиции между София и Берлин

Залагаме на иновации и позитивно отношение

Залагаме на иновации и позитивно отношение

Новите акценти в работата ни през тази година са чатбот комуникация, видеокомуникация и работата с инфлуенсъри, коментира Мария Гергова-Бенгтсон, изпълнителен директор на Юнайтед Партнърс в специално интервю за b2b Media.

Мария Гергова е основател и собственик на Юнайтед Партнърс – една от водещите специализирани агенции за стратегически комуникации. Компанията е заемала челна позиция в класацията за най-добра агенция в България в няколко поредни години и е регионален партньор на няколко водещи международни вериги за ПР и стратегически комуникации като MSLGROUP, GlobalCom, BondPR, FTI и др.

Прочети още: Залагаме на иновации и позитивно отношение

Реклама

Представяме ви:

Още съвети: