Не можем да продължаваме с културата на „Добре дошли"

Ханс-Вернер Зин: Европейският съюз съществуваше и без Шенген
"Не е приемливо, че в Германия идват стотици хиляди, за които изобщо не се знае кои са. Това, че канцлерката казва, че не може да контролира границите, ме удивлява. Това е нейната задача като канцлер" споделя икономистът Ханс-Вернер Зин.

Ханс-Вернер Зин, роден през 1948 г., е немски икономист, бивш президент на Института за икономически изследвания в Мюнхен. Заема водещо място в ранглистата на най-значимите учени в областта на икономиката, считан за един от най-влиятелните учени, които оказват влияние върху политиката и политиците. Интервю на Ханс-Вернер Зин за вестник „Ди Велт”.

Прочети още: Не можем да продължаваме с културата на „Добре дошли"

Ислямска държава съблазнява с проекта си да промени света

Ислямска държава съблазнява с проекта си да промени света
Френско-американският антрополог Скот Атран провежда изследванията си в университетите в Оксфорд и Мичиган, както и във френския Национален център за научни изследвания (CNRS). След теренни проучвания в Ирак, Магреба и Европа той публикува този месец L'État islamique est une révolution (“Ислямска държава”е революция”).

Изследователят смята, че западният лагер прави стратегическа грешка, като подценява притегателната сила на “Ислямска държава”, особено сред младите хора.

Прочети още: Ислямска държава съблазнява с проекта си да промени света

С времето повишаваме професионализма и на PR сферата

С времето повишаваме професионализма и на PR сферата
Радина Ралчева започва професионалното си развитие като консултант „Връзки с обществеността“ в Icona Communications, има 4-годишен опит като съветник „Връзки с обществеността“ на Globul, след което е била мениджър „Връзки с обществеността“ на веригата 2be, докато израства до Управляващ директор на „Хохегер България“.

През 2009 г. година основава собствена компания – Go Green Communications, агенция, специализирана в областта на „зеления“ PR, която продължава да се развива успешно.

В момента Радина ръководи офиса на CIVITAS България на позицията Директор „Обслужване на клиенти“.

Член е на Международната PR асоциация (IPRA), на Управителния съвет на Българското дружество за връзки с обществеността (БДВО) и е съосновател и член на Управителния съвет на Асоциация „Качество на живота”.

Сребрина Ефремова: Нашата цел е да подпомагаме младежкото предприемачество

Сребрина Ефремова: Нашата цел е да подпомагаме младежкото предприемачество
„Младите хора се сблъскват с липса на подкрепа в обкръжаващата ги среда и това е една от основните причини да се отказват след първия опит да реализират своя идея“ споделя Сребрина Ефремова, ръководител проекти на фондация „Каузи“.

Прочети още: Сребрина Ефремова: Нашата цел е да подпомагаме младежкото предприемачество

Най-добрите проекти са вдъхновени от природата

Най-добрите проекти са вдъхновени от природата
„Ще навлязат все повече технологии за пестене на вода, за многофункционалност и трансформируемост на пространствата, както и някои по-смели идеи като интерактивни огледала-дисплеи, които имат връзка с интернет и изпълняват ирисова диагностика“ споделя Анна Пламенова Миткова – Сен, победител в конкурса „Баня на горината 2015“, категория „Награда на b2b Media“.

Прочети още: Най-добрите проекти са вдъхновени от природата

Катя Бочамп: Икономическата среда се променя за стартъпите

Катя Бочамп: Икономическата среда се променя за стартъпите
Ако 2015 година е била годината на „Еднорога“, то 2016 изглежда ще е годината на съкращенията и икономиите, когато стартиращите компании ще получават по-малко финансиране и ще се наложи да правят съкращение в персонала и темповете на развитие.

Данни относно рисковите инвестиции в стартиращи компании, които бяха обявени от KPMG и CB Insights наскоро, показват отдръпване на инвеститорите от пазара.

Прочети още: Катя Бочамп: Икономическата среда се променя за стартъпите

Концентрираме се над това да гаратираме успеха

Концентрираме се над това да гаратираме успеха
"Мобилните устройства промениха начина, по който потребителите взаимодействат с марките онлайн" Алекс Божинов, акаунт мениджър за Google.
 
Родом от Санкт Петербург, Алекс допринася с уникалния си хумор и лично отношение към всеки проект. В същото време, той има много здрав разум и е интелигентен човек, който знае всички текущи неща, случващи се във Вселената. Той прекарва част от дните си чудейки се как да се съчетава двете си любови - спорт и технологии. Останалата част от времето си прекарва опитвайки да проектира велики бизнес идеи. С 2 успешни бизнес начинания зад гърба си, Алекс решава да придобие допълнителен опит в Google. Сега, той е станал магьосник на маркетинга.

Прочети още: Концентрираме се над това да гаратираме успеха

Реклама

Представяме ви:

Още съвети: