Невероятният Ивън Шпигел: най-младият самоиздигнал се милиардер

Невероятният Ивън Шпигел: най-младият самоиздигнал се милиардер

Животът е прекрасен за Ивън - основателят на Snapchat, който не само покори младото поколение, но като виден негов представител се окичи с титлата “най-младият самоизградил се милиардер”.

Неговата компания Snap Inc. се подготвя за първоначално публично предлагане на фондовата борса през 2017 година с пазарна оценка от 20 милиарда долара.

Прочети още: Невероятният Ивън Шпигел: най-младият самоиздигнал се милиардер

Обликът на предприемачеството се промени

Обликът на предприемачеството се промени

Вече основатели на сериозни компании са хора под 30-годишна възраст, които се фокусират върху новите технологии и върху иновациите, каза Галин Бородинов, ПР практик, управител на агенция PR Point, по време на Годишната коференция на b2b Media на тема „Иновации, споделена икономика и умни градове“.

Прочети още: Обликът на предприемачеството се промени

Следващата технологична революция е в сферата на роботиката

Следващата технологична революция е в сферата на роботиката

Когато дойде ерата на „Изкуствения интелект“ ще имаме спешна нужда от регулации, смята основателят на Софтуерния университет Светлин Наков, който участва в Годишната конференция на b2bMedia на тема „Иновации, споделена икономика и умни градове“.

Прочети още: Следващата технологична революция е в сферата на роботиката

Ахилесовата пета на ПР е измерването на ефективността

Ахилесовата пета на ПР е измерването на ефективността

Опитах се да бъда достатъчно убедителен в книгата „ПР практика: взаимоотношения с клиенти“ и всъщност само мнението на читателите ще покаже дали съм успял, коментира авторът д-р Александър Христов в специално интервю за b2b Media. Д-р Александър Христов е известен ПР специалист и университетски преподавател. С ПР се занимава от 18 години с кратко прекъсване за казарма. През последните шест управлява стратегически проекти като Акаунт директор в ПР агенция Civitas България, като с екипа на агенцията има 7 награди за кампании. Работил е и от страната на клиента - ПР директор и специалист, работил е като журналист и е започнал пътя си като момче за всичко в малка консултантска компания.

Прочети още: Ахилесовата пета на ПР е измерването на ефективността

Горан Миланов: Сградите могат да говорят и е добре да ги чуваме

Горан Миланов: Сградите могат да говорят и е добре да ги чуваме

Фасилити мениджмънтът използва и социалните мрежи, и технологиии в облака, коментира Горан Миланов, председател на Българската фасилити мениджмънт асоциация при участието си в Годишната конференция на b2b Media „Иновации, споделена икономика и умни градове“.

Прочети още: Горан Миланов: Сградите могат да говорят и е добре да ги чуваме

Възможността да изградиш нещо от нулата е безценна

Възможността да изградиш нещо от нулата е безценна

С iuvo сега пишем нашата история и съм убеден, че тя ще бъде повече от успешна, коментира Ивайло Иванов, оперативен директор на iuvo Group в интервю за b2b Media.

Прочети още: Възможността да изградиш нещо от нулата е безценна

Кой е “Мистър 100 милиарда”

Кой е  “Мистър 100 милиарда”

Мартин Сорел или Сър Мартин е човек, който привлича медийното внимание на световната бизнес сцена като изпълнителен директор на най-голямата компания за маркетингови и рекламни услуги – британският гигант WPP.

Прочети още: Кой е “Мистър 100 милиарда”

Реклама

Представяме ви:

Още съвети: