България има предимства като бизнес дестинация

България има предимства като бизнес дестинация

За да можеш да оцениш и опознаеш една страна и култура, трябва да си абсолютно открит, скромен и да умееш да слушаш – само така можеш наистина да видиш красотата на една нация, коментира г-н Стайн-Ерик Велан, изпълнителен директор на Теленор България.

Прочети още: България има предимства като бизнес дестинация

Разликата между убеждаване и влияние

Разликата между убеждаване и влияние

На 26 октомври в София ще се проведе семинарът Психология на Убеждаването.

На него ще бъдат представени техники за влияние и убеждаване, които могат да бъдат използвани както в бизнесa, така и в личен план!

Прочети още: Разликата между убеждаване и влияние

„Лидерство“ е притегателната дума за нашия век

„Лидерство“  е притегателната дума за нашия век

Вярвам, че голяма част от днешните източноевропейски държави ще се превърнат в „икономически двигатели“ в бъдеще, коментира Джерард  О`Донован пред b2b Media.

Почетният Президент на Международния институт по коучинг и менторство (IIC&M) Джерард О`Донован е на посещение в България през месец октомври. Освен семинари  и срещи с коучинг общността в София, за първи път програмата му включва събитие, предназначено специално за бизнес лидери.

Прочети още: „Лидерство“ е притегателната дума за нашия век

Бизнесът с комуникации извървя дълъг път

Бизнесът с комуникации извървя дълъг път

Многообразното съдържание и наситеността на послания, дебнещи потребителите отвсякъде, са голямо предизвикателство за всеки специалист от бранша, казва Николай Неделчев в интервю за b2b Media.

Николай Неделчев е основател и управляващ директор на най-голямата специализирана група за маркетингови комуникации в България – Публисис Груп България, която тази година празнува 20-я си юбилей. За този период компанията се утвърждава като лидер в реализацията на интегрирани кампании, включващи областта на връзките с обществеността, рекламата, медийното планиране, промоционалния и събитиен маркетинг, интернет и дигиталните решения, производство на аудио-визуални продукти.

Прочети още: Бизнесът с комуникации извървя дълъг път

Искам да бъда полезен на света

Искам да бъда полезен на света

Работим по идеята за e-walls или онлайн платформа за споделяне на маршрути в катерачни зали, казва Ивайло Пенчев в интервю за b2b Media.

Ивайло Пенчев е сериен предприемач. Основател е и участва активно в управлението на редица компании - Walltopia, Auxionize, Extrapack, HRT, CompositeX, Quantacea, Civilia Properties. Най-позната сред тях е Walltopia, световен лидер в дизайна и производството на изкуствени катерачни стени и пример за българска компания, която налага тенденциите в международна индустрия.

Прочети още: Искам да бъда полезен на света

Професията „оценител“ търпи сериозно развитие

Професията „оценител“ търпи сериозно развитие

Изготвяме по 8000 оценки годишно. Стойността на един актив не е равна на неговата цена, коментира Ценка Божилова, управител на “Адванс Адрес Експертни оценки”. Според нея етичните стандарти в тази професия са пряко свързани с отговорността, която оценителите носят пред обществото и пред възложителите, които се осланят на техните професионални съвети.

Прочети още: Професията „оценител“ търпи сериозно развитие

Колко ще спечелим, ако променим мисленето си?

Колко ще спечелим, ако променим мисленето си?

Обещавам ви, че ще спестите ужасно много пари, ако промените начина си на мислене, казва Джеф Рам, който ще даде своите експертни съвети на 29 септември.

Рам е създател на маркетингови идеи, които са се превърнали в легенда! Негови клиенти са Honda, TATA, Toyota, SAGE, Tiger Brands, Goldwell and Chrysler. Джеф е най-младият президент на President of the Professional Speaking Association UK и член на световната Global Speakers Federation.

Прочети още: Колко ще спечелим, ако променим мисленето си?

Реклама

Представяме ви:

Още съвети: