- Детайли
- Написана от manifesto.bg
Огнян Лахчев е маркетинг мениджър на компанията eMAG.bg. Той е първият служител на компанията в България. От 2013 г, от началото на създаване на софииския офис екипът е нарастнал неколкократно. В момента над 20 човека работят за проекта в България, а в Румъния екип от още 30 човека отговарят и се грижат за най – големия онлайн магазин в България.
Румънската компания стартира през 2001г, като първоначлно започва, като онлайн магазин за компютри и компютърна техника, в последствие навлиза и със стоки като електроника, стоки за дома. С днешна дата продава включително и храна за домашни любимци. Навлиза и с категории – бижута, часовници. Съвсем скоро през април 2014 г ще стартира и с категория мода, което ще бъде най – новото попълнение.
От 2012 г eMAG.bg присъства на българския пазар. Това е първия международен проект на компанията, след което навлиза и в пазарите на Унгария и Полша.
Прочети още: Мобилните устройства имат сериозен дял в е-търговията
- Детайли
- Написана от Ива Лангурова
Кризата ни научи да полагаме двойно повече усилия, да бъдем по-гъвкави, да се стремим да даваме допълнителна стойност на продуктите, коментира Алена Георгиева, регионален директор на Whirlpool Corporation за Гърция, България и Адриатика в интервю за b2b Media.
След поредица регионални позиции и 2 години като регионален директор на Indesit Company за Южна Европа (регионът обхваща България, Хърватска, Сърбия, Черна Гора, Босна и Херцеговина, Македония, Косово, Гърция, Кипър и Албания), Алена Георгиева поема поста регионален директор на Whirlpool Corporation за Гърция, България и Адриатика, което освен гореизброените държави включва и Словения.
Алена Георгиева започва кариерата си в Офиса на Европейската общност в Атина. Работи за Opel General Motors България, следвано от осем години в "Бритиш Американ Табако", от които три години в регионалната централа за Централна и Източна Европа в Будапеща като Регионален Мениджър по Развитието. Завършила е "Международни Бизнес Отношения" в УНСС, има и диплома от Delaware University, специалност "Маркетинг и Мениджмънт" и магистърска степен от Софийския Университет "Климент Охридски", специалност "Английска филология". Владее английски, италиански, френски, руски, сръбски, хърватски и гръцки. Ползва испански.
Прочети още: В бизнеса търпението се възнаграждава
- Детайли
- Написана от manifesto.bg
Ако намеренията ти са добри и градивни успехът идва, казва Саша Безуханова в интервю за b2b Media.
Саша Безуханова става директор още на 26 години – в немска фирма за медицинска техника. За година работа успява да постигне завиден успех в развитието на бизнеса ѝ в Централна и Източна Европа. Най-известна Е с периода, в който оглавяваше „Хюлет-Пакард България“. В последните години работеше за HP в чужбина – като директор направление „Публична администрация” за развиващи се пазари и директор „Публичен сектор“ за Централна и Източна Европа. По сове желание обаче се върна в България и основа гражданската платформа за дебати Move.BG (известна и под българско име „България може“).
Прочети още: Младите хора имат идеи и вяра
- Детайли
- Написана от Николай Желязков
Проблемът с младежката безработица е тиктакаща бомба, споделя в интервю пред b2b Media Георг Кел, изпълнителен директор на Глобалния договор на ООН.
Как ще коментирате растящия интерес на компаниите в отговорно инвестиране и създаване на споделена стойност с обществото?
Въодушевен съм и съм развълнуван. Вярвам, че се провежда една тиха революция, все повече компании осъзнават, че финансовият успех в дълъг период върви ръка за ръка с опазване на околната среда, социална отговорност и доброто управление. Провалът, в които и да е от тези три аспекта, ще направи финансовото представяне невъзможно.
Прочети още: Да насърчим иновативното предприемачество
- Детайли
- Написана от Ива Лангурова
Покрай големите компании ще започнат да растат и по-малки, старт-ъпи и така ще се роди българската Силициева долина, коментира Ираван Хира, Генерален директор на Хюлет-Пакард България.
Иравaн Хира e Генерален директор на Хюлет-Пакард България и на Хюлет- Пакард Глоубъл Деливъри България Център в продължение на над пет години.
Под ръководството на Хира Хюлет-Пакард България е ултимативен лидер в ИТ сектора в страната ни и постига пазарни резултати, които извеждат българското подразделение на компанията на водеща позиция в региона на Източна Европа.
Прочети още: За да получиш, трябва първо да дадеш
- Детайли
- Написана от manifesto.bg
Георги Мирчев е инженер по образование и талантлив програмист по призвание. Завършил е „Компютърни системи“ в TУ-София и започва да разработва софтуерни проекти за американския пазар още в далечната 1999 г.
Амбициозен предприемач и мениджър на високо ниво, той създава и управлява софтуерната компания Мирчев Идеас ЕООД. Със създаването на компанията Георги започва да обмисля концепции за собствени софтуерни продукти и е основната движеща сила зад тяхното разработване, развитие и реализиране. През 2008 г. на пазара се появява и един от най-успешните продукти на Мирчев Идеас ЕООД – авторската софтуерна платформа за електронна търговия Summer Cart.В следващите 6 години, Георги Мирчев активно се занимава с проучването и интегрирането на най-добрите практики и методологии за развиване на онлайн бизнес и стриктно следи световните тенденции в бранша. Резултатът от това е постоянното и стабилно евоюлиране на Summer Cart и спечелването на няколко престижни награди, между които и първа награда в категория „Разработване на софтуер“ на списание Forbes. За този период повече от 3 000 бизнеса от всякакъв калибър използват Summer Cart като платформа за своите електронни магазини.
Прочети още: Повишава се доверието към уеб покупките