Пиер Луврие - купувачът на БТК

Пиер Луврие - купувачът на БТК

Дружеството LIC33, което се представя като фирма, "обединяваща инвеститори от ЕС, специализирани по операции на нововъзникващите пазари и изпаднали в затруднено положение", изпрати съобщение до БТА, в което посочва, че вече е мажоритарен собственик на "Виваком", контролиран до сега от Цветан Василев и инвестиционното подразделение на руската банка ВТБ.

На сайта на компанията пише, че бъдещите намерения на дружеството са "свързани с придобиването на телекомуникационен оператор, компания за телекомуникационна инфраструктура, дружества, опериращи в сферата на военната индустрия и авиацията, както и активи в областта на медиите и недвижимите имоти у нас", но не се конкретизират търговски дружества.

Прочети още: Пиер Луврие - купувачът на БТК

Крайно време е да подадем ръка на бизнеса

Крайно време е да подадем ръка на бизнеса

Любомир Стоянов организира първият конгрес на онлайн търговия – eCommCongress.

Завършили сте специалност мехатроника, а сте поели в съвсем различна посока. Какво събуди интереса Ви към организирането на събития?

В университета срещнах много колеги, които са изключителни хора и с тях все още поддържаме връзка, но в България подобна професия няма реализация – почти отсъства машиностроене. Избрах да остана тук, в България, и да се занимавам с нещо друго. Винаги съм обичал да се запознавам с нови хора и да бъда проактивен. В организацията на събитията трябва да си точно такъв. Така хобито се превръща в професия и напрежението не се усеща.

Прочети още: Крайно време е да подадем ръка на бизнеса

Крайно време е да подадем ръка на бизнеса

Крайно време е да подадем ръка на бизнеса

Любомир Стоянов организира първият конгрес на онлайн търговия – eCommCongress.

Завършили сте специалност мехатроника, а сте поели в съвсем различна посока. Какво събуди интереса Ви към организирането на събития?

В университета срещнах много колеги, които са изключителни хора и с тях все още поддържаме връзка, но в България подобна професия няма реализация – почти отсъства машиностроене. Избрах да остана тук, в България, и да се занимавам с нещо друго. Винаги съм обичал да се запознавам с нови хора и да бъда проактивен. В организацията на събитията трябва да си точно такъв. Така хобито се превръща в професия и напрежението не се усеща.

Прочети още: Крайно време е да подадем ръка на бизнеса

Кампаниите за добра кауза са важни

Кампаниите за добра кауза са важни

Джонатан Смампинато отговаря за комуникационното планиране и дейностите на Фондацията на IKEA Group. Той координира изготвянето на стратегиите за нови кампании и за ПР програмите на някои от най-утвърдените брандове по света - Pfizer, Ford Motor, включително Фондацията на Бил и Мелинда Гейтс. Джонатан е заемал позицията на зам.директор по политическите въпроси на американския бизнесмен Мит Ромни по време на неговата кампания за губернатор. Работил е и за губернатора на щата Масачузетс в отдела за „Потребление и бизнес регулации“. Завършил е Международно управление в Ню Йорк.

Прочети още: Кампаниите за добра кауза са важни

Мотивира ме желанието да помагам

Паоло Руджери: Мотивира ме желанието да помагам

Помислете за това какъв искате да бъде перфектният служител,  какъв вие искате да сте като перфектен служител.

Ще забележите, че изброените от вас качества са предимно лични характеристики и само малка част - компетенции. Във всепроменящата се икономическа и социална среда, човешкият ресурс е с най-голямо значение за компанията. Все повече бизнесът осъзнава, че техническите знания могат да бъдат научени от всеки, но не всеки има необходимата мотивация за работа. Дали ние ще развием нашите служители или ще ги затрупаме с изисквания, ще реши дали ще прогресираме или ще се провалим в нашия бизнес.

Прочети още: Мотивира ме желанието да помагам

Много работа, страхотни проекти и забавление

Много работа, страхотни проекти и забавление

Загорска е изпълнителен директор на APRA Porter Novelli, една от големите ПР агенции в България. Ружа е магистър по Финанси и има специализация по Банково дело и Маркетинг. Повече от 15 години работи в сферата на комуникациите, а преди това 4 години работи в банковия сектор, занимавайки се основно с международни разплащания. Тя е член на Управителния съвет на БАПРА (Българска асоциация на ПР агенциите), както и учредител на БААДК (Българска асоциация на агенциите за дигитални комуникации).

Прочети още: Много работа, страхотни проекти и забавление

България не трябва да се подценява

България не трява да се подценява

При нас иновациите са много важен елемент и са по-скоро част от дългосрочната ни стратегия, коментира изпълнителния директор на Аурубис България Тим Курт в специално интервю за b2b Media.

 

Прочети още: България не трябва да се подценява

Реклама

Представяме ви:

Още съвети: