- Детайли
- Написана от manifesto.bg
Споделянето на мрежи е често срещана практика в Европа и ние работим усилено, за да разработим такива взаимодействия между телекомуникационните компании на нашия пазар, коментира Нейчо Величков, изпълнителен директор на Макс в специално интервю за b2b Media.
Прочети още: Наличието на повече играчи на пазара винаги е от полза
- Детайли
- Написана от Николай Желязков
Сивата икономика остава едно от основните предизвикателства, коментира генералният мениджър на MasterCard за Балканите в интервю за b2b Media.
Артур Туремка е генерален мениджър на MasterCard за региона на Балканите – за Албания, България, Босна и Херцеговина, Македония, Черна гора и Сърбия. Той заема тази длъжност от назначаването му в началото на 2013-та година.
Артур Туремка започва работа в MasterCard през 2010-та година като Account Manager в офиса на компанията във Варшава, Полша. Преди да се присъедини към MasterCard той е работил за развитието на бизнеса за „Дребно банкиране“ на Raiffeisen Bank в Полша. Преди това е работил в областта на маркетинга и PR в Jaguar и Land Rover в Полша.
Прочети още: Онлайн плащанията в България напредват бързо
- Детайли
- Написана от Николай Желязков
ЕЙ И ЕС разглежда възможности за проект за съхранение на енергия в България, споделя изп. директор на ЕЙ И ЕС България в специално интервю за b2b Media.
Оливие Маркет е изпълнителен директор на ЕЙ И ЕС България от януари 2015 година. Преди това е бил вицепрезидент „Бизнес Развитие“ на ЕЙ И ЕС Доминиканска Република. Кариерата му в енергийния сектор започва през 1995 година във Френската компания „Electricité de France“ (EDF), където той работи в продължение на 9 години преди да се присъедини към ЕЙ И ЕС Корпорация.
Преди преместването му в България, Оливие Маркет е бил мениджър „Бизнес Развитие“ за ЕЙ И ЕС Америка, директор „Бизнес Развитие“ ЕЙ И ЕС Сингапур и вицепрезидент „Бизнес Развитие“ за ЕЙ И ЕС Бразилия и Доминиканска Република.
Прочети още: Либерализацията ще повиши конкуренцията на цените
- Детайли
- Написана от b2b Media
Главният икономист на УниКредит за ЦИЕ Любомир Митов очаква тест за устойчивост, но и стабилни темпове на растеж за България.
На фона на благоприятната външна среда в началото на година, темповете на растеж в Централна и Източна Европа предложиха положителна изненада, но тези в Русия, Украйна, Западните Балкани и особено Турция останаха като цяло разочароващи. Това каза международно признатият български финансист Любомир Митов при първото му официално представяне пред медиите в България като главен икономист на УниКредит за ЦИЕ.
Прочети още: Износът дърпа България напред
- Детайли
- Написана от Ива Лангурова
Това, което ми се иска да видя в близките години, са едни модерни университети, където младите програмисти да имат свободата да творят, а не само да наизустяват езици и кодове, коментира Димитър Димитров, изп. директор на ALLTERCO в специално интервю за b2b Media.
Димитър Димитров е изпълнителен директор на ALLTERCO - българска компания, предоставяща мобилни разплащания и мобилна свързаност по цял свят повече от десетилетие. След години, посветени на развиването на SMS и гласовите услуги като водещ разплащателен метод - SMS паркиране, дарения чрез SMS и гласово набиране, мобилен маркетинг - днес Димитър Димитров е изцяло отдаден на последния проект на компанията - SHE.
Прочети още: IT индустрията се трансформира
- Детайли
- Написана от Николай Желязков
Вярвам, че най-ефективните комуникации на работното място са лично между хората, споделя Лиам Фитцпатрик пред b2b Media.
Лиам Фитцпатрик е консултант с над 25 години опит в сферата на вътрешните комуникации и промяната. Специалист в комуникирането на организационни промени, комуникация със служители при въвеждане на нови стандарти за сигурност, въвеждане на международни отличия за служители. Работил е в различни сектори - корабна индустрия, енергетика, фармацевтичен бранш, производство и др. Той е съавтор на книгата Internal Communications; a manual for practitioners, публикувана от Kogan Page.
Прочети още: Вътрешните комуникатори са все по-важни за бизнеса
- Детайли
- Написана от Ива Лангурова
Сергей Стоянов е основател и управляващ веригата кулинарни кафенета Green Deli Cafe. Заведенията са вече 7 в София и са предпочитана локация заради здравословните напитки и храни. В специално интервю за b2b Media той коментира как да успее един мениджър в този бизнес.
Как се роди идеята да създадете Green Deli Cafe?
Идеята се роди още 2002-2003 година, но явно времето не ни беше дошло, за да създадем това, което е Green Deli Café. Бяхме вдъхновени от подобни места в Европа, в градове като Берлин, Копенхаген, Амстердам и Лондон, които липсваха в София, а именно - модерно изглеждащи, уютни и универсални кафенета, в които можеш не само да пиеш кафе, но и вкусно да хапнеш, да си направиш среща или просто да прекараш време със списание или таблет в ръка.
Прочети още: Green Deli Cafe: защото поемаме ангажимент пред себе си и клиентите