- Детайли
- Написана от b2b Media
Това, което те прави конкурентноспособен във всяка една сфера на бизнеса, е личното желание за успех, времето, което си готов да платиш и търпението, с което трябва да се въоръжиш, коментира Халил Демирдаг в специално интервю за b2b Media.
Халил Демирдаг е един от основателите на турско-българската търговско-индустриална камара и не веднъж е консултирал множество чужди бизнесмени да направят правилния избор по отношение на инвестициите си в България. Министърът на енергетиката и икономиката го удостоява с честта придобиване на българско гражданство, поради направени инвестиции в Република България. През 2009 г, г-н Демирдаг основава Smart Group. Решава, че натрупаните инвестиции през годините ще вложи в едно по-добро бъдеще за идното поколение, а именно – зелената енергия. С днешна дата мнението му е сред най-търсените, когато става дума за зелени конференции и форуми, оборотът в зеленото производство на Смарт Груп в България през 2013г. достига 43 милиона лева. Г-н Демирдаг е носител на приза “Най – зелена личност”.
Прочети още: България подценява бизнес възможностите с Турция
- Детайли
- Написана от Николай Желязков
Всяко едно действие, което дадена фирма предприема предизвиква повече от една обратна позитивна реакция, ето защо и компаниите са като цяло склонни да ивестират в подобряване на корпоративното управление и социалната отговорност, коментира Иван Такев, изпълнителен директор на БФБ в интервю за b2b Media.
Приоритетно личните финанси се държат в банките и по-рядко се инвестират на капиталовите пазари – какви съвети имате, за да се промени това? Откъде трябва да започне промяната? Как да се почустват хората по-сигурни да инвестират?
Прочети още: Технически кризата в България приключи
- Детайли
- Написана от b2b Media
Само в България ИТ секторът е готов веднага да наеме 40 000 специалисти, които обаче липсват, споделя Гергана Паси в интервю за b2b Media.
Бившият министър по европейските въпроси Гергана Паси в момента е президент на ПанЕвропа - България. Тя беше определена за български дигитален шампион. Нейният принос и този на съпруга й Соломон Паси за въвеждане на единно зарядно GSM устройство в целия ЕС, както и кампанията за универсален европейски достъп до Wi-Fi, бяха забелязани и от Еврокомисията. С нейно участие беше обявена Дигитална национална коалиция и кампанията “Бъдещето е код”, която включва всички заинтересовани – правителство, университети, БАН, училища и целия IT бизнес.
Прочети още: Досегът с политиката никога не е вълнуващ
- Детайли
- Написана от Ива Лангурова
Държавното управление е следващата крепост, която ще бъде преодоляна от нежните мениджъри, коментира зам. Генералният мениджър на банка Пиреос Красимира Тодорова в специално интервю за b2b Media.
Красимира Тодорова е член на Съвета на директорите и зам. генерален мениджър на Банка Пиреос България. Има 19 г. стаж в банковото дело в сферата на Управление на кредитния риск и проблемните кредити, като преди да се присъедини към екипа на Банка Пиреос през 2006 г е натрупала ценен опит в големи западноевропейски банки като френската BNP Paribas и немските Dresdner Bank и Hypovereins Bank преди сливането на последната с Уникредит.
Красимира Тодорова е завършила немската гимназия Гьоте в Бургас и е дипломиран инженер по Промишлено и гражданско строителство от Университета по Архитектура, Строителство и Геодезия в София, както и Магистър по Бизнес администрация от Технически Университет Брауншвайг в Германия. Владее перфектно английски и немски език, както и разговорен руски и гръцки език.
Прочети още: Очаквам сериозни женски кандидатури за президентските избори
- Детайли
- Написана от manifesto.bg
С появата на тенденцията “винаги на линия” (смартфони, интернет и т.н.) има голяма опасност хората да забравят да спрат да работят, особено ако се опасяват да не се разминат с очакванията на своя работодател, споделя Филип Ванхаут преди семинара си в София на 19 май.
Филип Ванхаут започва кариерата си като консултант в “Accenture and Wang Labs” през 80-те. В началото на 2000 г заема длъжността вицепрезидент “Глобален маркетинг” в Sony-Ericsson. В момента, като старши вицепрезидент и управляващ директор за Европа и Африка в Plantronics, любовта му към технологиите преминава към една по-висша цел – да подобри работния процес. Той е съавтор на „The Smarter Working Manifesto” – оптималното ръководство за това как да се изгради най-доброто работното място, отговарящо на нуждите на 21-ви век. Председател е и на Консултативния съвет на Leesman, а през 2013 г. получава награда за цялостни постижения от UK Contact Centre Association.
Прочети още: Кое е моето идеално работно място
- Детайли
- Написана от manifesto.bg
България е важна част от мащабната глобална R&D програма на AMGEN, като в момента имаме около 20 действащи клинични проучвания в страната. Тези директни инвестиции в здравеопазването безспорно носят огромни ползи за България, смята Красимира Чемишанска, генерален мениджър на AMGEN.
Д-р Красимира Чемишанска завършва „Медицина“ в София, научната си дейност започва в новосъздадена лаборатория. Това обаче не я удовлетворява и попадна в една от големите фармацевтични компании – Novartis. След 2 години кандидатства в друга голяма компания – Zeneca. Впоследствие Zeneca се слива с Astra и това й предоставя нови възможности. Напуска компанията след 15 г., в които се развива в маркетинга на иновативни лекарства. В момента е генерален мениджър на AMGEN. Отскоро е директор на Американската търговска камара.
Прочети още: Стремим се да инвестираме в младите хора
- Детайли
- Написана от Александра Добройкова
В момента несигурността на регулаторната среда в пенсионното осигуряване е сериозно предизвикателство, коментира Николай Стойков, Главен изпълнителен директор на NN Пенсионно осигуряване и NN Животозастраховане в интервю за b2b Media.
Компанията ING става NN. С какво е свързано ребрандирането?
Логото и името са нови за нас на българския пазар, но техните корени са свързани с компаниите De Nederlanden и De Nationale, които започват дейност от средата на 19 век, а от 1991 г., заедно с NMB Postbank, създават и обединената структура на ING Group. На практика, ребрандирането е свързано с обособяването на NN Group в самостоятелна публична компания, която обхваща животозастрахователните, пенсионноосигурителните услуги и услугите по управление на активи на ING.
Прочети още: Важни са „зелените” усилия и на гражданите, и на компаниите