Красотата може да е без възраст: съветите на д-р Денкова

Красотата може да е без възраст: съветите на д-р Денкова

Всяка жена си спомня годините, в които красотата й е била лесно постижима - иначе казано годините на младостта. Спомня си хубавата кожа и тяло, което е имала. Много от жените след определена възраст, дори и не допускат, че все още могат да са привлекателни и че грижата за кожата е за цял живот, независимо дали си на 15, 20, 40 или 140. Съществуват някои страхотни методи и мерки, за които д-р Радина Денкова от клиника Aesthe Clinic ще ни разкаже и ще ни посъветва как да сме прекрасни и да приемаме всяка възраст без страх.

Това ще се случи на една специална вечер, посветена на дамите - на 20 февурари 2018 г. от 17 ч в Бистро Крафт.

Прочети още: Красотата може да е без възраст: съветите на д-р Денкова

Първите Годишни награди за Employer Branding отличиха лидерите-работодатели

Първите Годишни награди за Employer Branding отличиха лидерите-работодатели

13 компании грабнаха отличията в Първите годишни награди на b2b Media за постижения в областта на изграждането и утвърждаването имиджа и популярността на Работодателския бранд.

На официална церемония в Новотел София бяха определени призьорите в присъствието на професионалисти, официални гости, медии и жури.

Наградата за “Най-добър работодател на годината - Employer of the Year” спечели Пощенска банка, за Employer Brand Leader беше обявена Съдърланд Глобъл Сървисиз България, а ДМ България спечели отличието за Employer Branding Idea.

Прочети още: Първите Годишни награди за Employer Branding отличиха лидерите-работодатели

Мнение от журито на Годишните награди за Employer Branding

Мнение от журито на Годишните награди за Employer Branding

Надя Ванева, основател и директор комуникации на агенция 3CON:

Днес сякаш стана модерно да говорим за изграждане на работодателска марка. Истината е обаче, че това е базисна част от вътрешните комуникации. Без значение от бранша или от големината на компанията. Изграждането на имидж, доверие и уважение към бранда като работодател всъщност е един от най-важните аспекти в работата на компанията.

Прочети още: Мнение от журито на Годишните награди за Employer Branding

Пет стъпки за успешно планиране и управление на талантите през 2018

Пет стъпки за успешно планиране и управление на талантите през 2018

С напредването на новата година, е важно да имаме в ума си бизнес стратегия и план за това, което ни предстои. За хората, които управляват човеши ресурси е важно също така да имат план как се справят с това предизвикателство.

Ето и 5 съвета как да работите успешно с човешкия капитал във вашата организация:

Прочети още: Пет стъпки за успешно планиране и управление на талантите през 2018

Защо всички обичат крипто валутите

Защо всички обичат крипто валутите

Първичните предлагания на крипто валути набраха пет пъти повече средства през 2017-а година спрямо дяловото финансиране за блокчейн компании.

Точно както митичният златен фонтан, така бликат парите, когато става въпрос за първични публични предлагания на крипто валути. Всички са готови и са жадни за печалби.

С това може да се обясни и сумата от 5 милиарда долара, набрана по този начин през 2017 година. В сравнение с едва един милиард долара, които са получили компании, свързани с разработването на блокчейн технологии по традиционния начин чрез дялово финансиране.

Прочети още: Защо всички обичат крипто валутите

50 cent забогатя от биткоини

50 cent забогатя от биткоини

Преди години 50 cent е първият музикален изпълнител, който приема биткойни за своя нов албум.

Оказва се, че от началото на 2017 година той вече не е в банкрут именно, заради тази си постъпка.

Рапърът изневиделица се превърна във финасов могул, заради позитивното развитие с тази крипто валута.

Прочети още: 50 cent забогатя от биткоини

Имотният магнат Барбара Коркоран: "Наличието на мозък, но без красота, не е достатъчно!"

Имотният магнат Барбара Коркоран: "Наличието на мозък, но без красота, не е достатъчно!"

Барбара Коркоран знае как да се възползва максимално от живота. През 70-те години на миналия век, тя навлезе в бизнеса с недвижими имоти с 1 000 долара, взети назаем от тогавашния й приятел. През 2001 г. продаде собствената си брокерска компания The Corcoran Group за 66 милиона долара. В рубриката на Business Insider: "Успех! Как го направих", Коркоран споделя пред Алисън Шонтел, че в хода на кариерата си е използвала всяка възможност да се открои.

Прочети още: Имотният магнат Барбара Коркоран: "Наличието на мозък, но без красота, не е достатъчно!"

Реклама

Още новини:

Още анализи: