Имотният магнат Барбара Коркоран: "Наличието на мозък, но без красота, не е достатъчно!"
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

Барбара Коркоран знае как да се възползва максимално от живота. През 70-те години на миналия век, тя навлезе в бизнеса с недвижими имоти с 1 000 долара, взети назаем от тогавашния й приятел. През 2001 г. продаде собствената си брокерска компания The Corcoran Group за 66 милиона долара. В рубриката на Business Insider: "Успех! Как го направих", Коркоран споделя пред Алисън Шонтел, че в хода на кариерата си е използвала всяка възможност да се открои.
Южна Корея прави прозрачни биткойн операциите
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

Трима от членовете на BNI сред призьорите в Първите годишни награди за Employer Branding
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

BNI България е сред основните партньори на Първите годишни награди на b2b Media за постижения в областта на изграждането и утвърждаването имиджа и популярността на работодателския бранд. Общо 13 компании грабнаха отличията по време на официална церемония в Новотел София. Призьорите бяха определени в присъствието на професионалисти, официални гости, медии и жури. Член на журито бе и националният директор на BNI – Светлана Проданова.
The Blueprint връчи две награди за Employer Branding Network в конкурса на b2b Media
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

Андрю Морис – основателят на инвестиционната компания The Blueprint, беше част от журито на Първите годишни награди на b2b Media за постижения в областта на изграждането и утвърждаването имиджа и популярността на работодателска марка. Той връчи наградите в категория Employer Brand Leader of the Year, където Съдърланд Глобъл Сървисиз България зае първа място.
Прочети още: The Blueprint връчи две награди за Employer Branding Network в конкурса на b2b Media
Кои са призьорите от първите Годишни награди за Employer Branding?
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

13 компании грабнаха отличията Първите годишни награди на b2b Media за постижения в областта на изграждането и утвърждаването имиджа и популярността на Работодателския бранд.
Наградата за “Най-добър работодател на годината - Employer of the Year” спечели Пощенска банка, за Employer Brand Leader беше обявена Съдърланд Глобъл Сървисиз България, а ДМ България спечели отличието за Employer Branding Idea. На-добри в категорията Employer Branding Innovation се оказаха V+O Communication, а първото място за Employer Branding PR кампания грабнаха Сиксти Кей.
Прочети още: Кои са призьорите от първите Годишни награди за Employer Branding?
Годишните наградите за Employer Branding ще се проведат за първа година
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

Първите годишни награди на b2b Media за постижения в областта на изграждането и утвърждаването имиджа и популярността на Работодателския бранд се провеждат този месец. Те са фокусирани върху иновациите в управлението на талантите и новите успешни стратегии в HR. Компаниите в България влизат в битка за титлата "Успешен работодател” до 15 януари 2018 г.
Официалната церемония по награждаването ще е на 19 януари 2018 година. Отличията ще бъдат връчени в присъствието на професионалисти, официални гости, медии и жури.
Прочети още: Годишните наградите за Employer Branding ще се проведат за първа година
По-трудно от това да си талант, е да управляваш таланти
- Детайли
- Написана от maninfesto.bg

“Битката за талантите”: Employer Branding & Forward Education Forum разчупи стереотипите за “добър работодател” и “управление на таланти”.
Прочети още: По-трудно от това да си талант, е да управляваш таланти
Още статии ...
- БДВО организира конференция за имиджа на България и Председателството на Съвета на ЕС
- Принципът 80/20 и още 92 силови закона на природата
- Седмица до първото издание на “Битката за талантите”: Employer Branding & Forward Education Forum
- Очаква се нов регламент на ЕС за защита на данните, засягащ всички български предприемачи
- Как да избягаме от магията на диетите, разказва Инес Субашка