Имотният магнат Барбара Коркоран: "Наличието на мозък, но без красота, не е достатъчно!"

Имотният магнат Барбара Коркоран: "Наличието на мозък, но без красота, не е достатъчно!"

Барбара Коркоран знае как да се възползва максимално от живота. През 70-те години на миналия век, тя навлезе в бизнеса с недвижими имоти с 1 000 долара, взети назаем от тогавашния й приятел. През 2001 г. продаде собствената си брокерска компания The Corcoran Group за 66 милиона долара. В рубриката на Business Insider: "Успех! Как го направих", Коркоран споделя пред Алисън Шонтел, че в хода на кариерата си е използвала всяка възможност да се открои.

Прочети още: Имотният магнат Барбара Коркоран: "Наличието на мозък, но без красота, не е достатъчно!"

Южна Корея прави прозрачни биткойн операциите

Южна Корея прави прозрачни биткойн операциите

Трима от членовете на BNI сред призьорите в Първите годишни награди за Employer Branding

Трима от членовете на BNI сред призьорите в Първите годишни награди за Employer Branding

BNI България е сред основните партньори на Първите годишни награди на b2b Media за постижения в областта на изграждането и утвърждаването имиджа и популярността на работодателския бранд. Общо 13 компании грабнаха отличията по време на официална церемония в Новотел София. Призьорите бяха определени в присъствието на професионалисти, официални гости, медии и жури. Член на журито бе и националният директор на BNI – Светлана Проданова.

Прочети още: Трима от членовете на BNI сред призьорите в Първите годишни награди за Employer Branding

The Blueprint връчи две награди за Employer Branding Network в конкурса на b2b Media

The Blueprint връчи две награди за Employer Branding Network в конкурса на b2b Media

Андрю Морис – основателят на инвестиционната компания The Blueprint, беше част от журито на Първите годишни награди на b2b Media за постижения в областта на изграждането и утвърждаването имиджа и популярността на работодателска марка. Той връчи наградите в категория Employer Brand Leader of the Year, където Съдърланд Глобъл Сървисиз България зае първа място.

Прочети още: The Blueprint връчи две награди за Employer Branding Network в конкурса на b2b Media

Кои са призьорите от първите Годишни награди за Employer Branding?

Кои са призьорите от първите Годишни награди за Employer Branding?

13 компании грабнаха отличията Първите годишни награди на b2b Media за постижения в областта на изграждането и утвърждаването имиджа и популярността на Работодателския бранд. 

На официална церемония в Новотел София бяха определени призьорите в присъствието на професионалисти, официални гости, медии и жури. 

Наградата за “Най-добър работодател на годината - Employer of the Year” спечели Пощенска банка, за Employer Brand Leader беше обявена Съдърланд Глобъл Сървисиз България, а ДМ България спечели отличието за Employer Branding Idea. На-добри в категорията Employer Branding Innovation се оказаха V+O Communication, а първото място за Employer Branding PR кампания грабнаха Сиксти Кей.

Прочети още: Кои са призьорите от първите Годишни награди за Employer Branding?

Годишните наградите за Employer Branding ще се проведат за първа година

1.	Годишните наградите за Employer Branding ще се проведат за първа година

Първите годишни награди на b2b Media за постижения в областта на изграждането и утвърждаването имиджа и популярността на Работодателския бранд се провеждат този месец. Те са фокусирани върху иновациите в управлението на талантите и новите успешни стратегии в HR. Компаниите в България влизат в битка за титлата "Успешен работодател” до 15 януари 2018 г.

Официалната церемония по награждаването ще е на 19 януари 2018 година. Отличията ще бъдат връчени в присъствието на професионалисти, официални гости, медии и жури.

Прочети още: Годишните наградите за Employer Branding ще се проведат за първа година

По-трудно от това да си талант, е да управляваш таланти

По-трудно от това да си талант, е да управляваш таланти
По-трудно от това да си талант, е да управляваш таланти

“Битката за талантите”: Employer Branding & Forward Education Forum разчупи стереотипите за “добър работодател” и “управление на таланти”.

Прочети още: По-трудно от това да си талант, е да управляваш таланти

Реклама

Още новини:

Още анализи: