Подправките: защо някои го предпочитат люто

Подправките: защо някои го предпочитат люто

Да се класират най-лютивите подправки по света не е лесно. А и след един определен момент, сензорите ни не могат да направят разлика, ако вече сме дали на вкуса си прекалено много от дадено подлютено ястие. Как тогава да определиш коя пикантна подправка е по-пикантна?

И все пак един индийски ресторант е направил класификация, като е събрал над 1 милион различни видове от тях.  Класифицирали са и най-силно лютивите ястия. Сред тях без изненада е попаднало корейското “Смъртоносно бурито” - популярно по света с това, че трудно можеш да издържиш няколко хапки от него. Но има толкова много ястия, които попадат в същата категория. Само се огледайте наоколо. Не са една и две националните кухни, които предпочитат пикантните гозби.

Прочети още: Подправките: защо някои го предпочитат люто

Красотата може да е без възраст: съветите на д-р Денкова

Красотата може да е без възраст: съветите на д-р Денкова

Всяка жена си спомня годините, в които красотата й е била лесно постижима - иначе казано годините на младостта. Спомня си хубавата кожа и тяло, което е имала. Много от жените след определена възраст, дори и не допускат, че все още могат да са привлекателни и че грижата за кожата е за цял живот, независимо дали си на 15, 20, 40 или 140. Съществуват някои страхотни методи и мерки, за които д-р Радина Денкова от клиника Aesthe Clinic ще ни разкаже и ще ни посъветва как да сме прекрасни и да приемаме всяка възраст без страх.

Това ще се случи на една специална вечер, посветена на дамите - на 20 февурари 2018 г. от 17 ч в Бистро Крафт.

Прочети още: Красотата може да е без възраст: съветите на д-р Денкова

Първите Годишни награди за Employer Branding отличиха лидерите-работодатели

Първите Годишни награди за Employer Branding отличиха лидерите-работодатели

13 компании грабнаха отличията в Първите годишни награди на b2b Media за постижения в областта на изграждането и утвърждаването имиджа и популярността на Работодателския бранд.

На официална церемония в Новотел София бяха определени призьорите в присъствието на професионалисти, официални гости, медии и жури.

Наградата за “Най-добър работодател на годината - Employer of the Year” спечели Пощенска банка, за Employer Brand Leader беше обявена Съдърланд Глобъл Сървисиз България, а ДМ България спечели отличието за Employer Branding Idea.

Прочети още: Първите Годишни награди за Employer Branding отличиха лидерите-работодатели

Мнение от журито на Годишните награди за Employer Branding

Мнение от журито на Годишните награди за Employer Branding

Надя Ванева, основател и директор комуникации на агенция 3CON:

Днес сякаш стана модерно да говорим за изграждане на работодателска марка. Истината е обаче, че това е базисна част от вътрешните комуникации. Без значение от бранша или от големината на компанията. Изграждането на имидж, доверие и уважение към бранда като работодател всъщност е един от най-важните аспекти в работата на компанията.

Прочети още: Мнение от журито на Годишните награди за Employer Branding

Пет стъпки за успешно планиране и управление на талантите през 2018

Пет стъпки за успешно планиране и управление на талантите през 2018

С напредването на новата година, е важно да имаме в ума си бизнес стратегия и план за това, което ни предстои. За хората, които управляват човеши ресурси е важно също така да имат план как се справят с това предизвикателство.

Ето и 5 съвета как да работите успешно с човешкия капитал във вашата организация:

Прочети още: Пет стъпки за успешно планиране и управление на талантите през 2018

Защо всички обичат крипто валутите

Защо всички обичат крипто валутите

Първичните предлагания на крипто валути набраха пет пъти повече средства през 2017-а година спрямо дяловото финансиране за блокчейн компании.

Точно както митичният златен фонтан, така бликат парите, когато става въпрос за първични публични предлагания на крипто валути. Всички са готови и са жадни за печалби.

С това може да се обясни и сумата от 5 милиарда долара, набрана по този начин през 2017 година. В сравнение с едва един милиард долара, които са получили компании, свързани с разработването на блокчейн технологии по традиционния начин чрез дялово финансиране.

Прочети още: Защо всички обичат крипто валутите

50 cent забогатя от биткоини

50 cent забогатя от биткоини

Преди години 50 cent е първият музикален изпълнител, който приема биткойни за своя нов албум.

Оказва се, че от началото на 2017 година той вече не е в банкрут именно, заради тази си постъпка.

Рапърът изневиделица се превърна във финасов могул, заради позитивното развитие с тази крипто валута.

Прочети още: 50 cent забогатя от биткоини

Реклама

Още новини:

Още анализи: