Нетуъркингът е изкуство и сигурен път за растеж на бизнеса
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

Партньор на третото издание в Годишните награди на b2b Media бе българското представителство на международната организация BNI. Препоръчана от FORBES като една от петте световни нетуъркинг организации за развитие на бизнеса, BNI се уповава на маркетинг чрез препоръки.
Създадена преди 32 години от д-р Айвън Майснер, организацията вече има клонове в 69 страни. Членовете на организацията са 222 000, в 8 061 дружества. Сключените сделки от препоръки за последните 12 месеца са на обща стойност 13 400 000 000 USD.
Прочети още: Нетуъркингът е изкуство и сигурен път за растеж на бизнеса
Бизнес наградите са допълнителен стимул за чуждестранните инвеститори
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

Инвестиционната компания The Blueprint бе удостоена с приз „Най-иновативна стартираща компания“ на третото издание на Годишните награди на b2b Media. Отличието е за първия проект на The Blueprint в България – Picmiller. Това е професионална фоторедакторска услуга, създадена във Финландия. Обработката на кадри се случва в рамките на 24 часа, а единственото, което се иска от потребителите, е да качат своите снимки на сървър в подходящ за редакция размер. Достъпът до платформата е денонощен, седем дни в седмицата, от всяка точка на земното кълбо. Така само след денонощие клиентите на Picmiller получават обработени изображения – изчистени от сенки, с подобрено качество на цветовете, адаптиран кадър спрямо перцепцията на човешкото око.
Прочети още: Бизнес наградите са допълнителен стимул за чуждестранните инвеститори
Заради Brexit: EasyJet създава нова авиолиния в Австрия
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

EasyJet ще създаде нова авиолиния, която ще бъде базирана във Виена и ще предпази възможността на компанията да изпълнява маршрути в рамките на Европейския съюз в случай, че Великобритания не постигне нужните споразумения с блока.
Прочети още: Заради Brexit: EasyJet създава нова авиолиния в Австрия
10 горещи дигитални маркетингови стратегии
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

Резултатите, постигнати в социалните медии са решаващи за успеха на дигиталната маркетингова стратегия на всяка компания. Въпреки това, бизнеси от всякакъв вид и размери си позволяват да не използват този инструмент в пълните му възможности. Въпреки че броят на "последванията", "харесванията" и "споделянията" все още е важен, доверието към марката е много повече от това. Днес социалните медии изискват уникален набор от умения, чрез които търговците трябва да разбират напълно нуждите на своите клиенти. Ето и 10 стратегии за маркетинг в социални медии, които ще са ви от полза, независимо дали сте млад предприемач или добре утвърдена компания.
Как да измервате ефективността на дигиталната си кампания?
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

С нарастващото влияние на различни кампании в социалните медии, маркетинг експертите са изправени пред труднастта да измерят представянето на продуктите си спрямо лавината от конкурентни реклами. Посочените нива са ключови за успешно измерване на представянето и оценяване на влиянието, което рекламната ви стратегия има върху преследването на различните цели на компанията, като всяко от тях може да бъде измерено в цифри.
Прочети още: Как да измервате ефективността на дигиталната си кампания?
Louis Vuitton ще се изправи срещу Apple при луксозните умни часовници
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

Мултинационалният конгломерат LVMH възнамерява да се обърне към своя бранд Louis Vuitton за помощ в борбата срещу Apple Watch на пазара за умни часовници. Според информация от Bloomberg Louis Vuitton ще направи това с модела Tambour Horizon, който е създаден на базата на механичната серия Tambour и ще предлага информация за полети и пътеводители за седем дестинации. Цената на устройството стартира от 2450 долара и според изявление на LV ще е първият умен часовник с Android Wear, който ще може да работи в Китай.
Прочети още: Louis Vuitton ще се изправи срещу Apple при луксозните умни часовници
7 китайски компании в топ 10 при смартфоните
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

През последните години ставаме свидетели на все по-бърз растеж на китайските производители на смартфони. Познати преди време с евтините си и често некачествени предложения, от няколко години тези компании представят все по-добри устройства и дори успешно атакуват премиум сегмента. По-достъпните цени ги правят популярни на пазари с по-ниска покупателна способност, а сериозните продажби в по-многолюдни страни като Китай и Индия осигуряват на производителите им сериозен пазарен дял, дори и да са малко познати на западните пазари.
Още статии ...
- Учени откриха, че най-голямата луна на Сатурн е подходяща за човешка колония
- Корейци строят най-голямата плаваща ротационна соларна централа
- Amazon расте прекалено бързо. Но кой се притеснява от това?
- Tesla подарява коли - но ще трябва да се потрудите
- Потребителите избраха своите „Любими марки” за девета поредна година