Apple има план как да надвие Amazon и Google на един важен фронт

Apple има план как да надвие Amazon и Google на един важен фронт

Apple вече може да се похвали със серия от продукти, които клиентите на компанията ползват ежедневно. Но скоро производителят на iPhone ще добави и още едно устройство към тях. Технологичният гигант е започнал производството на умен говорител, който ще се контролира от Siri, заявиха започнати с въпроса пред Bloomberg.

Продуктът може да дебютира веднага след годишната конференция за разработчици през юни, но устройството няма да бъде готово за доставки до края на годината, коментираха източниците.

Прочети още: Apple има план как да надвие Amazon и Google на един важен фронт

Продадоха за $377 000 най-скъпата чанта

Продадоха за $377 000 най-скъпата чанта

Луксозна матовобяла чанта Birkin бе продадена в сряда за над 377 000 долара по време на аукцион, който се проведе в Хонконг. Цената, която достигна артикулът, го направи най-скъпата чанта, продавана някога на търг, пише CNN Money.

От аукционната къща Christie's коментираха, че чантата, която е произведена от модната къща Hermes, вече е притежание на неидентифициран купувач, който се сдобил с нея след 15-минутно наддаване.

Прочети още: Продадоха за $377 000 най-скъпата чанта

Индустрия за $24.6 милиарда: Светът има нов геймърски център

Индустрия за $24.6 милиарда: Светът има нов геймърски център

За първи път приходите от компютърни игри прескочиха 100 милиарда долара по целия свят само една година. А Китай надмина САЩ като световна столица на геймърската индустрия по отношение на размера на пазара. Това сочи доклад, публикуван от базираната в Лондон фирма Atomico, цитира от Blomberg.

600 милиона геймъри във втората по големина икономика са генерирали 24.6 милиарда долара в местната индустрия от обща сума 101.1 милирда долара през 2016 година. В това отношение любителите на игри в Щатите са добавили 24.1 милиарда долара, сочат данните.

Прочети още: Индустрия за $24.6 милиарда: Светът има нов геймърски център

Мениджърите в IT бизнеса: Да създадеш лидери в сектора е предизвикателство

Мениджърите в IT бизнеса: Да създадеш лидери в сектора е предизвикателство

В дискусия за лидерството и бъдещето на технологиите се включиха изпълнителните директори на най-големите IT компании у нас – Hewlett Packard Enterprisе, VMware, BULPROS, Oracle, Konica Minolta, Upnetix и Microsoft. Дебатът беше част от Международния форум Sharks in IT / Tech Summit, организиран от b2b Media в Sofia Tech Park.

Прочети още: Мениджърите в IT бизнеса: Да създадеш лидери в сектора е предизвикателство

Да сме тук не е случайно, но да открием причината и извървим пътя е наше задължение

Да сме тук не е случайно, но да открием причината и извървим пътя е наше задължение
Понякога вярваме, че обстоятелствата ни пречат да живеем пълноценно, щастливи и с ентусиазъм. Да уравновесим различните сфери на живота си може да не изглежда лесно, но си струва. Решаваме да продължим да тичаме без да се замисляме над нашето съществуване, или бихме могли да спрем за миг, да погледнем в себе си и да започнем да живеем изпълнени с удовлетворение. Да сме тук не е случайно, но да открием причината и извървим пътя е наше задължение!

Прочети още: Да сме тук не е случайно, но да открием причината и извървим пътя е наше задължение

Роботи срещу хора: Ще доведе ли изкуственият интелект до апокалипсис в рекламата?*

Роботи срещу хора: Ще доведе ли изкуственият интелект до апокалипсис в рекламата?*

Вече повече от десетилетие роботите в рекламната индустрия доставят ниво на персонализация невъзможно за хората. Затова най-честият въпрос е ако изкуственият интелект постепенно завладява маркетинг дейностите, ще ни изместят ли роботите?

Към момента технологиите със сигурност улесняват живота на рекламистите. Компании вече предлагат базиран на изкуствен интелекет лого дизайн на момента (LogoJoy), роботи, които пишат прес съобщения и PR материали (PingGo) и дори такива, които продуцират и режисират видео спотове (Saatchi & Saatchi). Наскоро Coca-Cola дори обявиха, че използват ботове, за да създават музиката към рекламите, да пишат сценарии, да постват в социалните мрежи и да купуват рекламни пространства.

Прочети още: Роботи срещу хора: Ще доведе ли изкуственият интелект до апокалипсис в рекламата?*

Завърши гласуването за “Най-зелена личност”

Завърши гласуването за “Най-зелена личност”

Никола Рахнев спечели тази година приза “Най-зелена личност” след като поведе със стотици гласове пред съперниците си – алпинистът Боян Петров и предприемачът Трифон Михайлов.

Наградата е част от националния конкурс “Най-зелените компании в България” и ще бъде връчена на 5 юни 2017 година по време на официална церемония.
Никола Рахнев е председател на фондация „77” и създател на инициативата „Когато станем 100 000 ще посадим гора“.

Прочети още: Завърши гласуването за “Най-зелена личност”

Реклама

Още новини:

Още анализи: