Потребителите избраха топ 6 на най-предпочитаните марки у нас в различни категории

 Потребителите избраха топ 6 на най-предпочитаните марки у нас в различни категории

Над три хиляди души посочиха предпочитаните от тях брандове в първи етап от единствената потребителска класация у нас “ЛЮБИМИТЕ МАРКИ”. Стартът на първия етап на инициативата беше на 31 май и продължи до 9 юни. В този етап потребителите посочваха предпочитаната от тях марка в падащото меню от предварително селектираните 39 категории. Този кръг отличи Топ 6 на най-предпочитаните брандове в различните отрасли, съобразно потребителския вот. Класацията се провежда за девета поредна година. Гласуването се извършва он-лайн на адрес: www.mylovemarks.eu, след предварителна регистрация. Потребителите номинират или гласуват, като потвърждават избора си през линк, изпратен автоматично на електронната им поща, посочена за контакт. Непотвърдените гласове не се отчитат.

Прочети още:  Потребителите избраха топ 6 на най-предпочитаните марки у нас в различни категории

Започна кандидатстването за Годишните награди на b2b Media

Започна кандидатстването за Годишните награди на b2b Media

Третото издание на b2b Media Annual Awards ще отличи най-иновативните компании и предприемачи у нас.

Конкурсът ще отличи най-добрите предприемачи, най-иновативните компании, най-креативните корпоративни офиси, най-интересните външни пространства, както и социално - отговорни кампании, използващи иновативно мислене за постигане на значими резултати.

Прочети още: Започна кандидатстването за Годишните награди на b2b Media

Реклама & Интернет тенденции 2017

Реклама & Интернет тенденции 2017

Мери Мийкър, консултант на Kleiner Perkins Caufield & Byers, публикува тази седмица годишната си презентация относно интернет тенденциите през 2017 г. Огромният доклад от 355 слайда бе представен на Code Conference в Калифорния.

Според изследването, през следващите шест месеца интернет рекламата ще надхвърли разходите за телевизия. Приходите от онлайн реклама в САЩ са нараснали с 22% през 2016 г., като голяма част от растежа се дължи на мобилните устройства, тъй като сега именно те генерират повечето рекламни приходи.

Прочети още: Реклама & Интернет тенденции 2017

4 от мегапроектите, които напълно ще променят облика на Сан Франциско

4 от мегапроектите, които напълно ще променят облика на Сан Франциско

В идните годините години кварталът в Сан Франциско Mission Bay ще изглежда напълно различен от сегашния му облик.

Някога съставен от индустриални складове и корабостроителници, районът от 303 акра край бреговете започна да се преустройства в края на 90-те години, добавяйки хиляди нови жилищни сгради, обществени площадки, модерен медицински център и офис площи от 580 000 квадратни фута.

Прочети още: 4 от мегапроектите, които напълно ще променят облика на Сан Франциско

Вицепрезидентът поздрави организаторите на Националния конкурс “Най-зелените компании в България”

Вицепрезидентът поздрави организаторите на Националния конкурс “Най-зелените компании в България”

В специален адрес по повод церемонията по връчване на Зелените Оскари за бизнеса, вицепрезидентът Илияна Йотова поздрави b2b Media като организатор на събитието.

В документа с печат на институцията се казва:

За мен е удоволствие да приветствам организаторите и участниците в Седмия Национален конкурс “Най-зелените компании в България” за личния и професионален принос в подкрепа на “зелените каузи” и опазването на околната среда.

Прочети още: Вицепрезидентът поздрави организаторите на Националния конкурс “Най-зелените компании в България”

Националните телевизии отразиха награждаването на зелените бизнеси

Националните телевизии отразиха награждаването на зелените бизнеси

В свои репортажи в новинарските емисии трите национални телевизии отразиха церемонията по награждаването на призьорите в Седмия Национален конкурс “Най-зелените компании в България”. Българската национална телевизия излъчи и обширен репортаж за събитието в сутрешния блок на медията.

Акценти от връчването на наградите излъчиха също btv и Нова телевизия, които съответно бяха отличени като “Зелена медия” и с приза “Зелено перо” за репортажа на Николай Василковски на тема “Опасност от екокатастрофа в река Искър”.

Прочети още: Националните телевизии отразиха награждаването на зелените бизнеси

Да бъдеш голям или да бъдеш иновативен: Това е въпросът пред големите в IT бизнеса

Да бъдеш голям или да бъдеш иновативен: Това е въпросът пред големите в IT бизнеса

Разговорите са част 2 от Лидерската дискусия по време на Технологичния форум Sharks in IT, организиран от b2b Media с участието на Топ мениджъри от IT сектора. В дебатите участват изпълнителните директори на Hewlett Packard Enterprisе, VMware, BULPROS, Oracle, Konica Minolta, Upnetix и Microsoft.

Сред изтъкнатите от мениджърите предизвикателства са овладяването на големия растеж на компаниите, бурното дигитализиране на бизнеса, което се случва на различни скорости, навлизането на нови технологии и разработването на иновации.

Прочети още: Да бъдеш голям или да бъдеш иновативен: Това е въпросът пред големите в IT бизнеса

Реклама

Още новини:

Още анализи: